Mistähän miesviha johtuu?

  • Viestiketjun aloittaja Misandria
  • Ensimmäinen viesti
Ai. No sitten en ymmärrä "näitä". Olen lukenut nyt päivän palstaa kipeänä ollessani ja luulen siirtyväni takaisin tiede lehden sivuille..
Tänne kyllä kaivattaisiin älyä, ainakin opponointiin. Nuo mamumeuhkaajat kyllä hiljenevät kun asiasta tulee arkipäiväinen. Tiedelehdessä ei oikein tapahdu uudistuksen jälkeen mitään ... sama konsepti kuin tämä Vauva av, menee jotenkin out-of-sync niiden juttujen kanssa.
 
Arrrgh tätä keskustelua!
Ettekö tajua että ap vihaa miehiä aivokemiansa takia! Voihan hän mennä vihanhallintakurssille ja selvittää siellä sitä sun tätä ja oppia hallitsemaan vihaansa. Ts. hillitsemään aivoissa tapahtuvan reaktion huomioimista. Ei kaikkeen ole tavisihmisen tasoista selitystä "tämä johtuu siitä kun x teki x jutun"
Kysykää itseltänne miksi punainen väri näyttää punaiselta...
 
Misandria
Selventäisitkö miksi arvioit ihmistä tekstin takaa, eikä itse tekstiä? Äänestätkö esimerkiksi kauneinta poliitikkoa selvittämättä millaisia poliitikon näkemykset ovat?
Öö? :D Ihan ajattelin että koska sulla tuli mieleen että lesbon miesviha voisi johtua munanpuutteesta, niin ehkä sulla se ajatus syntyi siitä että sinulla (käsittääkseni heteroavioliitossa olevalla) itselläsi on moisia haluja.
 
Öö? :D Ihan ajattelin että koska sulla tuli mieleen että lesbon miesviha voisi johtua munanpuutteesta, niin ehkä sulla se ajatus syntyi siitä että sinulla (käsittääkseni heteroavioliitossa olevalla) itselläsi on moisia haluja.
En kyllä muista tuollaista kirjoittaneeni?

Viittaatko tähän kirjoitukseeni "Olen tosiaan aika seksuaalisesti häriintynyt, kun olen ainoa naimisissa oleva hetero keskellä lesboja, sadomasokisteja, homoja, vapaa-avioisia ja eläimiin sekaantujia"?

Vai tarkoititko sitä hysteriaa ja vibraattorijuttua?

Tuskinpa lesbon miesviha johtuu munan puuttesta, mutta tiedän kyllä lesboiksi muuttuneita (lienee Bertta Iivareita), jotka ovat pettyneet miehiin ja todenneet naisen olevan parempi. On muuten jännä kohdata ihminen, joka sanoo, että äiti jätti isäni ja meni naisen kanssa naimisiin :)
 
Tänne kyllä kaivattaisiin älyä, ainakin opponointiin. Nuo mamumeuhkaajat kyllä hiljenevät kun asiasta tulee arkipäiväinen. Tiedelehdessä ei oikein tapahdu uudistuksen jälkeen mitään ... sama konsepti kuin tämä Vauva av, menee jotenkin out-of-sync niiden juttujen kanssa.
Täältä ei kyllä löydy yhtään kritiikkiä joka perustuisi myönteisyydelle. Paskaa niskaan ja sitä rataa..
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
Misandria
En kyllä muista tuollaista kirjoittaneeni?

Viittaatko tähän kirjoitukseeni "Olen tosiaan aika seksuaalisesti häriintynyt, kun olen ainoa naimisissa oleva hetero keskellä lesboja, sadomasokisteja, homoja, vapaa-avioisia ja eläimiin sekaantujia"?

Vai tarkoititko sitä hysteriaa ja vibraattorijuttua?

Tuskinpa lesbon miesviha johtuu munan puuttesta, mutta tiedän kyllä lesboiksi muuttuneita (lienee Bertta Iivareita), jotka ovat pettyneet miehiin ja todenneet naisen olevan parempi. On muuten jännä kohdata ihminen, joka sanoo, että äiti jätti isäni ja meni naisen kanssa naimisiin :)
Viestistä nro 115 kopioituna: "Epäilen vahvasti, että miesvihakin johtuu puutteesta, tai sitten on naitu aivot niin pellolle, että toleranssi seksiin on niin suuri, ettei mikään riitä"
 
Täältä ei kyllä löydy yhtään kritiikkiä joka perustuisi myönteisyydelle. Paskaa niskaan ja sitä rataa..
"Taivahan tosi". Täällä ei haluta edes ajatella mikä kirjoituksen ydin on, vaan tärkeintä on pohtia kirjoittajan taustoja ja arvella millaisia vikoja hänessä on. Minä sain toisena päivänä aspergerleiman. Nyt olen homoseksuaali. Milloinkahan olen narsistinen kannibaali?

 
Viestistä nro 115 kopioituna: "Epäilen vahvasti, että miesvihakin johtuu puutteesta, tai sitten on naitu aivot niin pellolle, että toleranssi seksiin on niin suuri, ettei mikään riitä"
Niin, tämä oli jo sitten johdattelua siihen hysteriaan, joka hoidettiin kohtuhieronnalla ja myöhemmin vibraattorilla. Olin oikeastaan jo luovuttanut järkiperusteiset kommentit tuossa vaiheessa, kuten näkyy.
 
"Taivahan tosi". Täällä ei haluta edes ajatella mikä kirjoituksen ydin on, vaan tärkeintä on pohtia kirjoittajan taustoja ja arvella millaisia vikoja hänessä on. Minä sain toisena päivänä aspergerleiman. Nyt olen homoseksuaali. Milloinkahan olen narsistinen kannibaali?

Jos oikein tahdot, voin perustaa huomenna ketjun älykkyyttä vastaan ja leimata sinut narsistiseksi kannibaaliksi joka syö lobotomialeikkauksista kertynyttä aivomassaa
 
Äh. Menkää nukkumaan ja antakaa aivonne käsitellä, lokeroida ja poistaa kaikki tänään kertynyt kuonapaska ettei jää soimaan huomiseen.
Jännityksellä odotan jotakin x teki x jutun selitystä tähänki veiviin.
 

Yhteistyössä