Mistä te noita toisenlaisia

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mix mä en osaa mitään näitä juttuja. Meenkö sen hymiön päälle ja klikkaan hiiren oik.puoleista näppäintä ja kopioin. Sitten tuun tänne liittämään sen?? Oon ihan urpo :/
Eli sen kuvan päälle ja sit oikeenpuoleista painat, ominaisuudet. Sitte maalataan se osoite ja sitten kopioi. sit tänne ja liitä, maalataan ja painetaan tuota maisemaa.

Tosi hyvin selitetty,
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mix mä en osaa mitään näitä juttuja. Meenkö sen hymiön päälle ja klikkaan hiiren oik.puoleista näppäintä ja kopioin. Sitten tuun tänne liittämään sen?? Oon ihan urpo :/
Eli sen kuvan päälle ja sit oikeenpuoleista painat, ominaisuudet. Sitte maalataan se osoite ja sitten kopioi. sit tänne ja liitä, maalataan ja painetaan tuota maisemaa.

Tosi hyvin selitetty,
Mä otan oikean puoleisella hiirenpainikkeella näytä kuva kohdan ja se avaa sen kuvan osoitteen osoite riville.
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mix mä en osaa mitään näitä juttuja. Meenkö sen hymiön päälle ja klikkaan hiiren oik.puoleista näppäintä ja kopioin. Sitten tuun tänne liittämään sen?? Oon ihan urpo :/
Eli sen kuvan päälle ja sit oikeenpuoleista painat, ominaisuudet. Sitte maalataan se osoite ja sitten kopioi. sit tänne ja liitä, maalataan ja painetaan tuota maisemaa.

Tosi hyvin selitetty,
Hyvin selitetty kyllä, mutta.. :ashamed:
Yritän vielä.
 


JES! Nyt onnistui! Paina eka maisemakuvaa, sitten klikkaa hiiren oikealla painikkeella hymiön päälle, valitse ominaisuudet, sinistät osoitteen, kopiot, liität vastauskenttään ja klikkaat uudelleen maisemakuvaa.
 

Yhteistyössä