Jippiii!!!! Melkein osasin! En osannut kopioida osoitetta vaan jouduin kirjoittamaan koko pötkön.. Mutta sainpa kuitenkin kuvan tänne!Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Siis mikä Mä en tajuu taas yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:maisemakuva on tuo 5. vasemmalta päin oleva kuva tuolla alhaalla...
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Meillä harmiksilla ei ole sitä "maisema"-painiketta käytettävissä, joten laittakaa kuvan url:n eteen. Ja huom! kaikki pitää laitta yhteen pötköön ilman välilyöntejä!
Siis tuolla vastausosiossa ovat nuo lihavointi, alleviivaus, linkki ym. kuvakkeet. Siitä se viides. En mäkään heti tajunnut.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Siis mikä Mä en tajuu taas yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:maisemakuva on tuo 5. vasemmalta päin oleva kuva tuolla alhaalla...
CODE:n vieressä oleva vihreä maisemaAlkuperäinen kirjoittaja MEK:Siis tuolla vastausosiossa ovat nuo lihavointi, alleviivaus, linkki ym. kuvakkeet. Siitä se viides. En mäkään heti tajunnut.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Siis mikä Mä en tajuu taas yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:maisemakuva on tuo 5. vasemmalta päin oleva kuva tuolla alhaalla...
No niimpä tietysti. Kiitti =)Alkuperäinen kirjoittaja kissamamma:CODE:n vieressä oleva vihreä maisemaAlkuperäinen kirjoittaja MEK:Siis tuolla vastausosiossa ovat nuo lihavointi, alleviivaus, linkki ym. kuvakkeet. Siitä se viides. En mäkään heti tajunnut.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Siis mikä Mä en tajuu taas yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:maisemakuva on tuo 5. vasemmalta päin oleva kuva tuolla alhaalla...