Mistä pettäjän tunnistaa?

  • Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti
taukki mikä taukki
Saattaa olla, että saa (salaista) mielihyvää, kun me arvailemme ja tivaamme kortsujen käyttötarkoitusta ; )

Tuli tässä vielä pari vaihtoehtoa mieleen: ryöstöä tehdessä käsien päällä, ettei jää sormenjälkiä, kolikkokukkaro pikkuhiluille, suihkumyssy, kännykkäkotelo.
 
ei enää avun tarpeessa
en ole ollut vedättämässä missään vaiheessa, kuten jo aiemmin sanoin! Se on todella harmi että tämä asia teitä näin alkoi kiinnostamaan, varsinkin kun se on ihan offtopiccia
 
Hmm?
Kortsut ei olleet petipuuhin tarkoitettuja ollenkaan?

Olen ehkä tavalista tallaajaa paljon tyhmempi, mutta en ollut koskaan tiennytkään että kortongeilla olisi joku muukin käyttötarkoitus kuin ehkäisy.

Mahtoi olla mielenkiintoinen meriselitys.
 
..minäkin..:-D
Voi hitsi kun täällä saa nauraa, vai meriselityskin vielä.... :-D


Ei tietenkään mitenkään pahalla aloittajalle, mutta hassuksi on jutut menneet, vaikka vakavissa merkeissä on alkanutkin.

Toisaalta eikös sanota, kun vakavassa asiassa nauraa niin se laukaisee tilannetta. Ainakin tässä tapaukseesa, joku laukaisee tai siis on jo laukaissut... (ap:n mies) :-D Siihen sitä kortonkia tarvittiin.
 
luonnollinen selitys
No hyvänen aika. Siltä oli päässeet minigrip-pussit loppumaan ja mustikkametsästä oli pitkä matka kauppaan jossa niitä myydään, joten hän olsti läheiseltä R-kioskilta kortsuja mustikoita varten siksi aikaa, kun hän bussipysäkillä odotteli kyytiään. Pitihän siin naposteltavaa olla.
 
Juuso--
Hö. On mullakin kortsuja aina lompsassa. Se on nykyaikaista, niitä täytyy olla. Johan kaveritkin ihmettelis jos niitä ei olisi. Emä kyllä niitä ole koskaan tarvinnut enkä usko että tarvitsenkaan, mutta jotenkin nuoruuden päivistä se on vain jäänyt tavaksi että niitä täytyy olla aina mukana ja kaverit tietää sen.
 
ihan hyvä joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Juuso--:
Hö. On mullakin kortsuja aina lompsassa. Se on nykyaikaista, niitä täytyy olla. Johan kaveritkin ihmettelis jos niitä ei olisi. Emä kyllä niitä ole koskaan tarvinnut enkä usko että tarvitsenkaan, mutta jotenkin nuoruuden päivistä se on vain jäänyt tavaksi että niitä täytyy olla aina mukana ja kaverit tietää sen.
unohdit juuso mainita, ettei sulla ole parisuhdetta...
 
mies1
kuka ratkaisisi arvoituksen?

Hitsi, miehellä on virtsaamisongelmia ja kondomi on pienin mahdollinen rahapusissa kuljetettava pissapussi. Olemmepa me miehet tyhmiä, lappiinkin kannattaa varautua välineillä, kun matka on pitkä...

Tämä on ihan oikea selitystarina..
 
tarinatäti
^Se oli jo tuolla aikaisemmin, eikä osoittautunut oikeaksi. Itse epäilen, että mitään selitystä (eikä välttämättä mitään mietäkään) ei ole olemassakaan, vaan koko juttu on ap:n keksintöä, muta nyt se ei meinaa millään keksiä tarinalle jatkoa...
 
mihin tää maailma on menossa
Vähän mua kyllä huolestuttaa se, että ap ei välitä yhtään siitä että hänen miehensä salakuljettaa huumeita (= ainoo vaihtoehto jota ap ei kieltänyt), kunhan ei vaan käy vieraissa...
 
Älkää unohtako...
...hiirien makuupussi -vaihtoehtoa, sitä hän ei myöskään kieltänyt! Toinen oli juuri tuo huumeet. Olisi kyllä aika mielenkiintoista tietää, että mikä se syy, jonka kuultuaan ap oli sitä mieltä, että kortsujen on mukana lompakossa kuljettava, oikeasti on/oli.
 
hihhulihei
Juu siis kondomit on miehellä lompakossa, koska on lopettanut masennuslääkkeitten syämisen ja on saanut hirveän hornituksen päälle. Joutuu vetelee käteen jatkuvasti ja jottei töissä puku menis ihan sottaan spermasta, on oltava kortongit mukana.

Minun exäni muuten myös piti yhtäkkiä lompakossaan kortsuja. Oli kuulemma ulkomaan työmatkallaan viimeisillä ulkomaanhiluilla ostanut lentokentän vessasta kortsuja. JOnnekinhan ne hilut oli tuhlattava!! ;) Meillä ehkäisynä oli silloin kyllä pillerit. Tiedätte varsin hyvin, miksi ex on ex!!!! Ken uskoo selityksiä, ken järkeilee, ken pistää pään piiloon. Ihan sama, kunhan itsensä kanssa voi elää. Tekee mitä parhaaksi näkee omassa tilanteessa.
 
ei enää avun tarpeessa
niin ja mieheni ei ole vetänyt käteen 14vuoteen, pidän tyytyväisenä muutenkin, joskus kuulemma liiaksikin, tää oli mulle kyllä uusi juttu, tuli näissä tuoreissa keskusteluissa esiin!
 
ei enää avun tarpeessa
tiedä mitä tiedät, mutta valehtelua en siedä enää kertaakaan ja se on tullut miehelleni hyvin selväksi. ja molemminpuoleisen kunnioituksen takia ei valehtele minulle enää, pari kertaa luuli säästyvänsä riidalta valehtelemalla, ja siitä kun syntyi paljon isompi riita, oppi kyllä läksynsä.
 
kuolen nauruun
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
niin ja mieheni ei ole vetänyt käteen 14vuoteen, pidän tyytyväisenä muutenkin, joskus kuulemma liiaksikin, tää oli mulle kyllä uusi juttu, tuli näissä tuoreissa keskusteluissa esiin!
okei, rouvaseni. nyt sua vedetään ihan 6-0. päivän paras!
 

Yhteistyössä