Mistä pettäjän tunnistaa?

  • Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti
sokea pässi
"kortsuille löytyi yllättävä, mutta järkeenkäyvä selitys, tämä "kaverini" oli yrittänyt itse pokata miestäni, siitä nämä hänen tietonsa"

Niin miehesi sanoo kaverisi yrittäneen pokata häntä. Onko kaverisi vahvistanut väitteen tai joku muu? Toi on niin tyypillinen pettäjän läppä, et ihan huvittaa, miten helposti se uppoaa otolliseen mättääseen. Samaa stooria kuin "sä oot vainoharhainen" tai "sä oot hullu" -mantrat. Viestintuoja on aina se, joka "yrittää epäiltyä".

Mut teidän tapauksessa se on varmaan ihan sama.
 
ei enää avun tarpeessa
Ei vaan mieheni ei ollut moista asiaa edes huomannut ja tajunnut, kaverini sen itku kurkussa tunnusti kun aloin häneltä kyselemään lisätietoja, mistä tiesi mieheni pettäneen.
 
aiai tutulta kuulostaa
Näitä kortsunkantajia vakisuhteessa on minunkin tielleni kaksin kappalein osunut. Ensimmäisen oikea syy paljastui vuosi suhteen loppumisesta, ja hän sen itse paljasti, että oli toisen kanssa ollut. Naisen vaisto on aika vempain, yleensä ensimmäinen ajatus on se oikea. Ainakin itseni kohdalla.
Ja tuo että ei halua asiasta jahnata, on toinen merkki, jotain mätää asiassa on. Hän on kertonut sinulle halanneensa naista syy= jos joku tuttunne on nähnyt kaulailun niin hän voi pyhimyksenä sanoa että hän on rehellisenä miehenä sen vaimolleen jo kertonut. Kuka tietää jatkosta? Jos on koko yö saatu kulumaan, niin yksi hali ei niin kauaa kestä. Jos haluat ummistaa tämän kerran silmäsi, joudut todennäköisesti ummistamaan ne uudemman kerran tulevaisuudessa. Surullistahan se on, ja en missään nimessä sano tätä ilkeydellä, mutta suhteenne ei kovin hyvinvoivalta kuulosta.
 
Hälläväliä
^Kyllä minustakin ap:n mies todennäköisimmin on pettänyt, mutta onko sillä sitten loppujen lopuksi mitään väliä? Ei se kalu siitä kulu, vaikka sitä välillä liottelisi muissakin pilluissa... Eikä se niin kiveen kirjoitettu ole, että tekisi sitä toistamiseen. Eikös heillä kuitenkin mene tällä hetkellä keskenäänkin ihan hyvin.
 
TheKari
Harvinaisen tyhmiä naisia täällä jos ukkomiehen ei anneta sillä verukkeella kantaa kondomia mukana, että se "kondomi" altistaa pettämiselle. Sitten kun mies kuitenkin joskus hairahtuu, niin silloin hän panee paljalla, koska lompakossa ei ole sitä kortsua vaimon raivokohtauken vuoksi. Onko parempi saada mieheltä sukupuolitauti tästä syystä, kuin antaa hänen pitää kortonkia lopakossaan?
 
yökkis
Alkuperäinen kirjoittaja TheKari:
Harvinaisen tyhmiä naisia täällä jos ukkomiehen ei anneta sillä verukkeella kantaa kondomia mukana, että se "kondomi" altistaa pettämiselle. Sitten kun mies kuitenkin joskus hairahtuu, niin silloin hän panee paljalla, koska lompakossa ei ole sitä kortsua vaimon raivokohtauken vuoksi. Onko parempi saada mieheltä sukupuolitauti tästä syystä, kuin antaa hänen pitää kortonkia lopakossaan?
ei kai kondomi ketään altista pettämiselle? kyllä se on tuo yläpää ja sen hapenpuute, joka altistaa pettämiselle. kortsua kantava mies kertoo suunnitelmallisuudesta.
 
Täh??
"kortsuille löytyi yllättävä, mutta järkeenkäyvä selitys, tämä "kaverini" oli yrittänyt itse pokata miestäni, siitä nämä hänen tietonsa"

Siis, onko miehesi ostanut kondomit "kaveriasi" varten?? Vai oliko "kaveri" livauttanut kondomit miehesi taskuun??
 
Täh myös
Eiku eikös se mies ollu vaan vaihtanu niitä kondomeja uusiin?? Siis ihan kotikäyttöä varten, vai tajusinko nyt koko homman ihan väärin? Tosin en kyllä tajua miksi niitä kortsuja sittenkään pitää mukanaan kannella...
 
kys
Minkä on kortsu? Onko se sukua lörtsylle?

Kuka kantoi mukanaan ja ketä?

Me puhalleltiin pieninä ilmapalloja varmuusvälineistä ja kokeiltiin kestääkö se todellakin 10 l vettä, joten kyllä käyttöä löytyy..
 
Mollamaija*
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
eiku nuo olivat eri asiat, siis että frendi koitti pokata miestänä, ja kortsujen selitys löytyi aivan muualta kuin vällyjen välistä, äh en jaksa
No mutta hyvä ihminen kerro ihan suoraan, mikä se syy niiden kondomien kanniskelemiseen oli, niin ei tarvitse täällä muiden arvailla. Vaikka ihan hauskoja arvauksia löytyy...
 
utelias ulla
Minuakin olisi kiinnostanut tämä salaperäinen tarkoitus, miksi ukkomies kantelee kortsuja mukanaan! Mutta mainioita selvityksiä täällä siitä, mihin kondomia voi käyttää, kannattaisi lähettää Niksi-Pirkkaan nuo vinkit ;-)
 
taitaa pelottaa
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
kerroin jo aiemmin mihin niitä ei tarvitse...
taidat pelätä, että jos kerrot, niin paljastuu, että "syy" on jokin ikivanha loppuunkulutettu pettäjälegenda... onhan se ymmärrettävää, kyllä.
 
niksittelijä
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
kerroin jo aiemmin mihin niitä ei tarvitse...
No sitä nyt kukaan vähänkään järkeä omaava ihminen ei usko, petturinahan miestäsi näillä selityksillä pidetään ... Vai onko oikea syy kondomien kanniskeluun niin uskomaton, että tiedät jo itsekin, ettei kannata kertoa koska kukaan ei uskoisi sitäkään, vai onko se jollakin tapaa nolo tms.? Vai onko tämä koko ketju jonkinlainen piilokameramainen vedätys, keksittyä kaikki, ja jonkin ajan päästä julkaistaan tosiaan jossain niksi-Pirkassa kaikki uudet kondominkäyttötavat...
 
ei enää avun tarpeessa
AAAAAAAaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! No kyllä olin oikeasti huolissani kun aloitin tän, mut mietin jo silloin, että pitäisiskö jättää mainitsematta kortsut, kun tiesin, että niille voi olla toinenkin syy, ja näköjään olin oikeessa, kun kaikki tarttuu moiseen pikkujuttuun.
 
taukki mikä taukki
Alkuperäinen kirjoittaja smarter than the average bear:
lue ketju, kyllä se jo täällä lukee, taukki
Minä taukki en ainakaan löytänyt täältä selvitystä, ap kertoi, että:

----

"Hakoteillä olitte kaikki, mutta kiitos neuvoistanne kuitenkin, kortsuille löytyi yllättävä, mutta järkeenkäyvä selitys - - - Kortsuja hän lakkasi pitämästä mukanaan, vaikka nyt asian tietäessäni olisin sitä mieltä että hänen pitäisi niitä mukana pitääkin.

---

Tuosta minä en ainakaan mitään selitystä löytänyt...
 
taukki mikä taukki
Alkuperäinen kirjoittaja smarter than the average bear:
yksi arvauksista oli oikein, kun ap ei sitä maininnut erittelyssään, että mikä ei pidä paikkaansa
Eli mies tarvitsee niitä hiirten makuupussiksi, salakuljetukseen tai ilmapalloiksi juhliin, näitä ei taidettu erikseen kieltää?!
 
ei enää avun tarpeessa
enhän mä ole käskenyt teitä mihinkään arvausleikkiin ryhtymään, kunhan sanoin, et asia on selvitetty, mua ei olekaan petetty, ja kaikelle on löytynyt selitys, ite aloitte arvaileen, mulle riittää et mä tiedän asian todellisen laidan, ja tiedän, et mieheni on 100pros uskollinen
 

Yhteistyössä