Ap ei taida olla mikään silmänilo kun ei saa kikkeliä. Älä sure, kyllä rumaakin joskus onnistaa.Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Onkohan tää miten yleistä? Mullekin kävi noin, et kun oltiin parisuhteen paineet saatu pois hartioilta, niin kiinnostus toiseen syntyi uudelleen ja seksi alkoi toimia ihan eri tavoin.Ex-mieheltäni. Molemmat ollaan varattuja mutta halutaan tavata ja sekstailla, eihän se ole keneltäkään pois
Luulen että riippuu siitä miksi ero tuli. Mä en voi olla eksän kanssa.Onkohan tää miten yleistä? Mullekin kävi noin, et kun oltiin parisuhteen paineet saatu pois hartioilta, niin kiinnostus toiseen syntyi uudelleen ja seksi alkoi toimia ihan eri tavoin.
..kaivattaisiin seksiä! Omaa miestä ei enää paneminen kiinnosta, ja kohta 4 vuotta jo ollut ilman..
En halua olla lopun ikää puutteessa, mutta en tiedä mistä löytyisi luotettava, hyväntuoksuinen ja asiansaosaava mies?! Baareissa en käy, ja töistä tms ei ole mahdollista löytää.
Olen 42v mutta nuoremman oloinen/näköinen, hieman pyöreä, bmi 26,5, mutta sopusuhtainen, nätiksi kehuttu....ja halukas.
Ero ei ole vaihtoehto, joten ainoa mahdollisuus on "salarakas".....
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Tästä tosi hyvä ja maahtavaa vaihtoehtohyvä kysymys, mä haluaisin tietää saman !!??
Sama täällä! Toimii!Viime aikoina olen käyttänyt tätä treffipalstaa: Löydä treffi- ja seksiseuraa
Valtaosa ihastuisi ajatuksesta. Tietysti jotkut pöljäkkeet ovat varmasti kovin naisellisia ja loukkaantuvat.Mitenhän miehet yleensä reagoi, jos kysyisikin, onko ne kiinnostuneet seksiseurasta? Loukkaantuuko ne, niin kuin naiset, jotka ei monet tykkää suorasta ehdottelusta? Tai ajatteleeko ne rumia, esim. että olen lutka, jos ehdotan?
Miten on mahdollista ettei ole ollu?
No olen mäkin 27v enkä ole koskaan harrastanu yhen illan juttuja.
Vaikka nyt en parisuhteessa olisikaan niin ei musta semmoseen edes olis.
Uteliaisuudesta pitää kysyä miten eronneet äidit uskaltautuu näyttäytymään alasti vieraalle miehelle?
Itse en uskaltaisi kahden raskauden jälkeisen kroppani kansss kykenisi olemaan alasti kenenkään muun kanssa
Moi olen tottunut siihen että on ujo ja olen itekki 18v ujo mut haluasin sexixseuraa kun en ole mistään löytänyt )Miten on mahdollista ettei ole ollu?
No olen mäkin 27v enkä ole koskaan harrastanu yhen illan juttuja.
Vaikka nyt en parisuhteessa olisikaan niin ei musta semmoseen edes olis.
Uteliaisuudesta pitää kysyä miten eronneet äidit uskaltautuu näyttäytymään alasti vieraalle miehelle?
Itse en uskaltaisi kahden raskauden jälkeisen kroppani kansss kykenisi olemaan alasti kenenkään muun kanssa
Heh, tässäpä oikein järjen jättiläisen ilmoitus. Missähän keskustassa herra asustelee? Tuskinpa Helsingin nainen innostuu lähtemään Ouluun asti.Täälä löytyy fiksujakin, kuten allekirjoittanut -->
http://iskuri.net/index.php?prof=959006&inr=2&s=0&osp=2&hsp=1&oika=26&imin=35&imax=35&kau=1106&kaupl=1&lk=6
No vastaa tähä sähköpostillas mua kyllä pillu kiinnostaaTai miten lähestytte miehiä, muualla kuin baarissa, jos haluatte heiltä seksiä? En halua nolata itseäni esim. sekaantumalla varattuun tai muuten vaan johonkin, jota ei kiinnosta.