poju94
raumalta löytyis 20vuotias nuorimies puumalle seuraksi, olen hyvä käytöksinen ja omaan hyvät tavat. yhteyttä vaan rohkeasti sähköpostiin raumalainen94@luukku.com ja kerron lisää kun vaan kystyään
Älä ny vanhoja ämmiä ala panemaan, vaikka et ole pillua ikinä saanutkaan. Aikasi tulee vielä!raumalta löytyis 20vuotias nuorimies puumalle seuraksi, olen hyvä käytöksinen ja omaan hyvät tavat. yhteyttä vaan rohkeasti sähköpostiin raumalainen94@luukku.com ja kerron lisää kun vaan kystyään
Jep! Ensin amis loppuun. Tervekätinen nuorimies ei naista tarvitse.Älä ny vanhoja ämmiä ala panemaan, vaikka et ole pillua ikinä saanutkaan. Aikasi tulee vielä!
Äläs nyt, aikuisilta naisilta saa parhaat kyydit, kun ei ole enää turhia estoja.Älä ny vanhoja ämmiä ala panemaan, vaikka et ole pillua ikinä saanutkaan. Aikasi tulee vielä!
parempi omistaa 50% hyvästä miehestä/naisesta kuin 100% huonostaMiksi maailmassa joku rupeaisi vakkaripanoksi varatulle, kuten tuolla on todettu voihan nainen suht helposti saada vapaatakin seuraa?
Käviskö tällainen miehekäs ja karvainen 50-vuotias rekkakuskinainen?Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.
Onko kenelläkään kokemuksia?