Mistä naiset haette seksiseuraa?

• Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
sseuraa
[QUOTE="Kokenut";29859099]Oikeasti suomi24 toimii tässäkin paremmin.
Iskurissa on paljon sekä maksullisia että maksullisten etsijöitä, as:ssä puolestaan saanti on toki varmaa jos on exhibionisti, mutta turistille sieltä ei lohkea.

Trust me, I am a doctor.[/QUOTE]

Hah! Tosiaan olet oikeassa! Seksiseuraa löytyy juurikin esim s24 palvelusta ja muista. Netistä melko helppoa hakea seksiä jos tietää mitä tekee ja löytää tietenkin halukkaita naisia, koska miehiä netti on täynnä.

"jeppe"
No pistetään nyt itekin sit ilmotus tänne. Täällä olis tällänen 25v varattu mies Pirkanmaalta olen ihan katseen kestävä ja todella luotettava ja sitä odotan sinultakin joka otat yhteyttä. Hoidetaan loppu tutustuminen s.postilla osote olis jeppe.20@hotmail.com

juffe87
Elikkä kemistä 26v reilu190cm pitkä ja normaalivartaloinen jätkä. Voin olla avuksi jos seksiseuraa kaipaat, olen luotettava ja ulkonäöstä sen verran että kukaan ei oo rumaks sanonu ja jotku on jopa kehunukki. elikkä juffe87@gmail.com jos tarvetta on seuralle ;)

ölgfak
Elikkä kemistä 26v reilu190cm pitkä ja normaalivartaloinen jätkä. Voin olla avuksi jos seksiseuraa kaipaat, olen luotettava ja ulkonäöstä sen verran että kukaan ei oo rumaks sanonu ja jotku on jopa kehunukki. elikkä juffe87@gmail.com jos tarvetta on seuralle ;)
Älä loukkaannu, mutta ihmettelen ihan aidosti, kuinka epätoivoinen ihmisen tulee olla, jotta postaa senssi-ilmoituksen tälle palstalle? Oletko sinä esimerkiksi ikinä ollut naisen kanssa "sillä lailla"?

deittiveteraani
Laittakaa sellainen vihjaileva ilmoitus yksinäisestä pedistä, jos mies sen tajuaa niin se karsii pahimmat uunot poies ;)
In your dreams. Iso osa miehistä olettaa de facto että nainen haluaa seksiseuraa ja vaikkei niin luulisikaan niin yrittää silti vongata.

Ei naisen tarvitse laittaa minkäänlaista vihjausta asiasta deitti-ilmoitukseen, jos laittaa kevyenkin vihjauksen tai varsinkin jos noin selkeän kuin tuossa heitit, niin postilaatikko tulee täyteen yhteydenottoja.

Että sellainen kysynnän ja tarjonnan suhde tässä asiassa. Ilmeisesti tytöt ja naiset osaavat sietää selibaattia paremmin kuin miehet...

"sebastian"
Vähemmän naisiia etsii seksiseuraa, siksi naiset jotka etsii, löytävät helposti. Mutta vain osa miehistä, jotka etsii , löytää, koska miehiä jotka etsii on paljon enemmän ... Ja kaikkien treffifirmojen tarkoitus on tehdä rahaa ja varmaan suurin osa noista huijaa tekaisemalla ilmoituksisia henkilöillä, joita ei ole olemassakaan. Alastonsuomessa naiset perustaa klubeja, joissa on satoja miehiä, ei ne kerkii kaikille antaa :)

hged
Jopas täällä on vapaaehtoisia, kiva :)

Ap:lle sanoisin kuitenkin, että kerää rohkeutesi ja kysy livenä. Netistä etsiminen on kuin pimeässä hapuilisi, ainakin mulla vain huonoja kokemuksia.

Itse olen hankkinut satunnaista, lyhytaikaista seuraa kysymällä suoraan. En halunnut seurustella jossain vaiheessa mutta seksiä kaipasin. Parina ekana kertana en kehdannut kysyä face to face, niin sujautin viestilapun paperilla :D

Ensimmäinen oli parin tunnin junamatkalla, katsoin että kivan oloinen tyyppi. Se matkusti yksin, eikä ollut sormusta tms. Se jutteli jonkun kanssa puhelimessa ja ymmärsin että oli menossa vanhempiensa kotiin kun ne oli matkoilla. Kirjoitin sille lappusen, jossa kerroin jsp etten ole koskaan ennen tehnyt näin mutta haluisin kysyä voisiko se kuvitella yhden yön juttua mun kanssa. Laitoin myös etten kehdannut kysyä suoraan, siksi lappu. Ja pyysin anteeksi jos olin liian suora ja/tai loukkasin. Se tuli vähän ennen asemaansa kysymään tuunko mukaan vai jatkuuko mun matka vielä.

Seuraava laputettu oli yhdessä koulutuksessa. Sen jälkeen olenkin rohkaistunut kysymään naamatusten. Sellainen hiukan hämmestynyt ja ujo ilme tepsii ihan hyvin, ei tarvii olla mikään itsevarma euroopan omistaja. Miehet on enemmänkin imarreltuja kuin loukkantuneita., jos niille ehdottaa jotain.

Pari on kieltäytynyt joskus, mutta sekin on ok mulle. Kaikkia ei voi saada ja kaikkia ei pysty miellyttämään.

hged
Ja vielä lisään että olen kysynyt missä vain. Lähinnä tuntemattomilta, kaupassa, lentokoneessa, salilla (ei vakisalilla), baarissa, pyöräkorjaamolla, jalkapallomatsissa. Pari töissä bongattua semituttua, mutta ne ovat olleet sellaisia pitempiaikaisia ihastuksia, joiden kanssa on selvästi kipinöinyt muutenkin.

"juupajuu"
Huijausta ja viestien vedätystä että saavat käyttäjät lähettelemään mahdollisimman paljon 2€ txt viestejä. Älkää menkö näiden helppoheikkien rahatus touhuihin. panotreffit.com ei vastaa sitä mitä "luvataan".

panopetteri
Alkuperäinen kirjoittaja netistä haen;29640606:
Netistä tulee yleensä nykyään seksiseuraa haettua. Se on vaan niin helppoa ja paljon mukavampaa ja laadukkaampaa seuraa on löytynyt verrattuna baareihin. Viime aikoina olen käyttänyt tätä treffipalstaa: Löydä treffi- ja seksiseuraa
Joo, tuo on ihan toimivaksi todettu. Vaikka harvalle miehelle sitä seksiseuraa ihan tuosta vain netistä löytyy. Olen kuitenkin onnistunut tapaamaan uuden tuttavuuden melkein joka kuukausi. Eipä ole puutteessa tarvinnut elää koska useimpien kanssa tapaaminen ei ole jäänyt yhteen kertaan.

Yhteistyössä