Jopas täällä on vapaaehtoisia, kiva
Ap:lle sanoisin kuitenkin, että kerää rohkeutesi ja kysy livenä. Netistä etsiminen on kuin pimeässä hapuilisi, ainakin mulla vain huonoja kokemuksia.
Itse olen hankkinut satunnaista, lyhytaikaista seuraa kysymällä suoraan. En halunnut seurustella jossain vaiheessa mutta seksiä kaipasin. Parina ekana kertana en kehdannut kysyä face to face, niin sujautin viestilapun paperilla
Ensimmäinen oli parin tunnin junamatkalla, katsoin että kivan oloinen tyyppi. Se matkusti yksin, eikä ollut sormusta tms. Se jutteli jonkun kanssa puhelimessa ja ymmärsin että oli menossa vanhempiensa kotiin kun ne oli matkoilla. Kirjoitin sille lappusen, jossa kerroin jsp etten ole koskaan ennen tehnyt näin mutta haluisin kysyä voisiko se kuvitella yhden yön juttua mun kanssa. Laitoin myös etten kehdannut kysyä suoraan, siksi lappu. Ja pyysin anteeksi jos olin liian suora ja/tai loukkasin. Se tuli vähän ennen asemaansa kysymään tuunko mukaan vai jatkuuko mun matka vielä.
Seuraava laputettu oli yhdessä koulutuksessa. Sen jälkeen olenkin rohkaistunut kysymään naamatusten. Sellainen hiukan hämmestynyt ja ujo ilme tepsii ihan hyvin, ei tarvii olla mikään itsevarma euroopan omistaja. Miehet on enemmänkin imarreltuja kuin loukkantuneita., jos niille ehdottaa jotain.
Pari on kieltäytynyt joskus, mutta sekin on ok mulle. Kaikkia ei voi saada ja kaikkia ei pysty miellyttämään.