Mistä naiset haette seksiseuraa?

• Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan yökerhoista. En nyt lähde hakemaan seksiseuraa, vaikka siitä nyt usein toki on kyse. Mutta mistä tahansa clubilta seuraa kyllä halutessaan saa. Ei tarvitse olla kranttu paikan nimen suhteen.

vierailija
Iskin aikani nuoria naisia eri chat-palvelujen kautta ison määrän. Oli aika raflaava kun vanhempi varattu mies sai melko helpolla tehohoitoa kiimaansa opiskelijanaisilta. Kun naiset häipyvät chat-palvelusta, piti siirtyä deittipalvelujen puolelle. Tällä hetkellä hakusessa rakastajatar. Hyvällä kirjoitustaidolla suomi24 on kohtalainen paikka, mutta kaikista palveluista löytyy.

vierailija
Iskin aikani nuoria naisia eri chat-palvelujen kautta ison määrän. Oli aika raflaava kun vanhempi varattu mies sai melko helpolla tehohoitoa kiimaansa opiskelijanaisilta. Kun naiset häipyvät chat-palvelusta, piti siirtyä deittipalvelujen puolelle. Tällä hetkellä hakusessa rakastajatar. Hyvällä kirjoitustaidolla suomi24 on kohtalainen paikka, mutta kaikista palveluista löytyy.
Maksoitko opiskelijatytöille vai miksi se oli niin helppoa?

välillä haluttaa
Jos ei vakipano ole maisemissa tai puhelimen saavutettavissa, niin suuntaan baariin. Aina löytyy joku siistin näköinen ja oloinen mies. Ja ihan baaritiskiltä. Rohkeasti vaan juttusille ja mies mukaan.
Koskaan en ole pettynyt. Minua ei isketä, minä isken.

vierailija
..kaivattaisiin seksiä! Omaa miestä ei enää paneminen kiinnosta, ja kohta 4 vuotta jo ollut ilman..:(
En halua olla lopun ikää puutteessa, mutta en tiedä mistä löytyisi luotettava, hyväntuoksuinen ja asiansaosaava ;) mies?! Baareissa en käy, ja töistä tms ei ole mahdollista löytää.
Olen 42v mutta nuoremman oloinen/näköinen, hieman pyöreä, bmi 26,5, mutta sopusuhtainen, nätiksi kehuttu....ja halukas.
Ero ei ole vaihtoehto, joten ainoa mahdollisuus on "salarakas".....
Kokkolasta löytis haluas 28 iso pohjalaanen mies seuraks....

Yhteistyössä