vierailija
Meitä vastaavassa tilanteessa olevia perheenäitejä on vaikka kuinka paljon. Minun mieheni ongelmana on alkoholi ja sen myötä on suhteesta kadonnut läheisyys ja seksi kokonaan. Lapset, koti, arjen sujuvuus, taloudelliset syyt ja rakkaus pitävät silti meidät liitossa.Vaikka surulliset tarinat ovatkin tylsiä, niin kerron silti lyhyesti omani. Avioiduin liian nuorena masentuneen ja haluttoman naisen kanssa kuvitellen, että pystyisin auttamaan häntä. Tuosta hetkestä on nyt kymmenen vuotta aikaa ja elän edelleen yhdessä ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta minkäänlainen fyysinen läheisyys pitkästä pariterapiasta huolimatta.
Ratkaisu tilanteeseen olisi tavallaan yksinkertainen eli avioero. Tilanne kuitenkin monimutkaistuu huomattavasti siitä, että meillä on yhteinen yritys, asuntolaina ja kaksi ihanaa lasta, jotka ovat elämäni tärkein asia. Olen myös vaimoni tavoin itse avioeroperheestä enkä halua altistaa omia lapsiani vastaaville kokemuksille.
Toinen mahdollinen ratkaisu olisi sivusuhde. Kokeilin sitä kerran baarissa tapaamani naisen kanssa, olin hänelle täysin rehellinen tilanteestani, mutta lopputulos oli surkea. Hän lähetteli minulle päivittäin viestejä vaatien minua eroamaan.
Olenkin viime aikoina pohtinut sitä, että varmasti on myös naisia, jotka ovat vastaavassa tilanteessa kanssani. Siis henkisesti ja fyysisesti terveitä naisia, jotka haluaisivat epätyydyttävän suhteen takia turvallista seksuaalista läheisyyttä ilman toisen elämään liittyviä vaatimuksia tai sitoutumista. Asun Helsingissä, olen akateemisesti koulutettu, fyysisesti ja henkisesti terve, pitkä ja tietääkseni kohtuullisen komea Minulle voi halutessaan lähettää sähköpostia osoitteeseen: hoitotakuu@yandex.com
Minulla on myös ystäviä, joilla seksi on kokonaan loppunut liitoissaan. Joistakin huomaan, että miehet hakevat sitä muualta. Itsekin olen päätynyt samaan ratkaisuun. Kätevintä tässä tilanteessa on hankkia sivusuhde.