Mistä hakea seuraa naisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan pohdin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan pohdin

Vieras
En mitenkään aktiivisesti jaksa mitään "hakua" enkä juosta näissä meidän paikallisissa baareissa seuranhaku mielessä, joten mistä voisi kuulostella seuraa?
Olen kuitenkin ihan heteroavioliitossa oleva nainen, jonka miehelle on ok, jos minulla olisi naispuoleinen "ystävä" ja seksiseuraa sillä saralla.
Kenelläkään kokemusta mistään deittisivustoista ja onko niistä sitten loppujen lopuksi tullut mitään?

Eipä taida oikein paikkaa tällaiseen seuranhakuun olla. Itselläni sama tilanne, vuosien varrella muutamia tuttavuuksia on tullut, mutta asuvat sitten toisella puolen Suomea. :/

Eipä taida oikein paikkaa tällaiseen seuranhakuun olla. Itselläni sama tilanne, vuosien varrella muutamia tuttavuuksia on tullut, mutta asuvat sitten toisella puolen Suomea. :/

Niinpä.. Ja tällaiselle monen lapsen äidille vielä kaiken lisäksi, ei hirveän kovaan ääneen kannata pienellä paikkakunnalla seuran perään huudellakaan :/

olen pohtinut ihan samaa. noita seksinhaku sivuja tuntuu olevan vaikka kuinka, mutta ystävän löytyminen, jonka kanssa voisi olle hieman enemmänkin, on vaikea löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;29966391:
olen pohtinut ihan samaa. noita seksinhaku sivuja tuntuu olevan vaikka kuinka, mutta ystävän löytyminen, jonka kanssa voisi olle hieman enemmänkin, on vaikea löytää.

Aivan, sellaista hellyyttä, ystävyyttä ja erotiikkaa haen samasta sukupuolesta enkä niinkään ihan pelkkää seksisuhdetta.

No onhan meitä siis muitakin :) Eikös tässä jo sellainen "sivusto" ole pystyssä kohta kunhan innostutaan oikein kirjoittelemaan.. ;)
Ja "Hop" aloittaja on Pohjois-Savosta (eikä omaa tällä hetkellä valitettavasti, vielä ainakaan, anonyymia sähköpostia) ja jos sillä jotain väliä on, niin normaalipainoinen mutta kolme raskautta näkyy vartalolla, mutta ehkä näin naisten kesken mahdollisilla raskausarvilla ja tissien koolla ei ole ihan niin suurta painoarvoa, vaikka estetiittisyys tottakai jokaiselle omalla tavallaan tärkeää onkin, oli kummasta sukupuolesta hyvänsä kysymys :) Mutta ainakin itse sisällän siihen niin paljon muutakin kuin kiloja!