Mistä mies löytyi??

Susrajan takaa. Ihastuin siihen, kun se vaikutti niin paljon fiksummalta ja kypsemmältä kuin mitä tuolloin ikäiseni nuoret miehet yleensä. Molemmat oltiin 20v. Olin muutenkin ihan kurkkuani myöten täynnä elämääni e-Suomessa, lähdin päätäpahkaa miehen mukana "landelle". Siitä on 17 vuotta.
 
Ensin yhteisten ystävien luota ja sitten samana iltana kapakasta, n 10-11 vuotta sitten.
Yhessä n 9 vuotta ja naimisissa 7 vuotta.
 
"pingviini"
Ihan silkasta uteliaisuudesta: Mistä löysitte elämänne miehen, milloin ja kauanko olette olleet yhdessä?? Eli vastatkaa kaikkiin kolmeen kysymykseen. On mielenkiintoista nähdä pitääkö paikkansa että kaverien kavereista ne parhaat ukot löytyy. :D
Melkein kotipihasta, olisiko ollut sata metriä matkaa kotiovelle. Kaverini olivat pari iltaa aiemminkin pyörineet tuossa porukassa, mä tapasin miehenalut ekaa kertaa juuri tuolloin. Mun rippileiri oli päättynyt edellispäivänä. :D Yksi kaveruksista erottui joukosta jostain syystä, en oikeastaan tiedä, miksi, mutta mun oli välttämättä saatava viettää iltani hänen seurassaan. Ei me edes tehty muuta kuin seistiin ensin vierekkäin, jossain vaiheessa jo käsi kädessä ja seuraavana viikonloppuna oli jo selviö, että me kokeillaan, mitä jutusta syntyy.

Tapauksesta on nyt 15 vuotta. Ensi kuussa tulee päivä, jolloin mä olen viettänyt mieheni kanssa tasan puolet elämästäni, tuntuu hassulta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mamma91
"mamma90"
Tavattii baaris 1.11.08 ja siitä lähtien seurusteltu, viikon yhdessä olon jälkee tavarani löytyi jo miehen luota. Kohta kolme lasta. Jospa meillekkin pian hääkellot soisi :). Yhdessä oltiin 5,5vk kun plussasin ensimmäisen kerran. Eli esikko sai alkunsa hyvin pian seurustelun alussa :). Kumpikaan ei kadu vaikka ei keretty suunnitella, mut kuulin perästä näin "jos sen olisi odotetusti suunnitellut, en olisi koskaan ollut valmis isäksi", joten parempi sitte meille että tuli yllätyksenä, jotta mies kerkesi 9kk valmistua isäksi ja hyvä isä onkin <3 ja paras avomies <3
 
"vieras"
Pikkukaupungin keskustasta - alkuillasta ajoi kaveriensa kans mun ja mun kaverin ohi noin kymmenen kertaa ja lopulta pysähtyivät juttelemaan, ei tunnettu aikaisemmin.
Tuosta 5 pv ja seurusteltiin. Siitä nyt reilu 18v. 16 v hääpäivä oli reilu viikko sitten.
 
Baarissa tavattiin lokakuun viimeinen päivä 2004, muistan siitä, että sinä yönä siirrettiin kelloja, mutta meni reilu kaksi kuukautta ennen kuin aloimme seurustelemaan. Nyt on yhdessä oloa takana yli 7,5 vuotta.
 

Yhteistyössä