Mistä mies löytyi??

Ihan silkasta uteliaisuudesta: Mistä löysitte elämänne miehen, milloin ja kauanko olette olleet yhdessä?? Eli vastatkaa kaikkiin kolmeen kysymykseen. On mielenkiintoista nähdä pitääkö paikkansa että kaverien kavereista ne parhaat ukot löytyy. :D
 
"vieras"
En ole ikinä kuullut tuollaista sanontaa että kaverien kavereista löytyisi. Enkä tiedä ketään joka olisi löytänyt.
Taitaa olla paikallinen sanonta, pienellä paikkakunnalla.
 
Baarissa tapasin 16 elokuuta, vuonna 2008 :). Ei tunnettu entuudestaan ja vaan sattumalta satuttiin samaan baariin/yökerhoon. Tiskille tulin vain siksi, että olin tilaamassa juoman itselle ja kahelle kaverille. Ennen baariin menoa vannoin, että mun elämään ei miehiä enää tule. Exästä erosin 2008 talvella ja sen verran hirvee, suhde oli, että olin vakaasti päättäny pysyä erossa miehistä. No, siis tiskillä ootin sitten juomia ja mies alko kyselee ja kurkkii mun lompakkoon, että oks paljonkin rahaa, kun noi paljon tilaat. Mä vaan levittelin mun lompakkoo ja sanoin, että on täällä jonkin verran ja mulla on sen verran kova jano. Sit vaan sanoin että, osa menee kavereille. Tuon jälkeen liikuttiinkin loppu ilta yhessä ja numerot vaihtu, seuraavaks päiväks sovittiin että, mennään kahville ja tuosta lähti. Mies kahvittelun äätteeks sano, ihan kuin olisin tuntenu sut aina, mulle tuli hassu olo ja sanoin miehelle vaan että, mulla on susta ihan samanlainen tunne :). Kolme - neljä kertaa nähtiin kahviloissa ja sitten, mies halus mut jo kotiinsa. Muistan kun ekan kerran menin miehellä käymään, niin tuntu todella siltä että olisin pitkän matkan jälkeen tullu omaan kotiin. Oma koti siitä tulikin 2008 marraskuun lopulla. Ollaan nyt seurusteltu 4v ja kihloissa ollaan oltu melki 3v :). Mies tuli ja nappas omakseen, näin mieheni sanoja lainatakseni :D.
 
Ekan kerran nähtiin 2009 yksissä bileissä, käytiin sen jälkeen kaks kertaa kahvilla ja sen jälkeen törmättiin seuraavan kerran 2010 kesäkuun alussa ja siitähän se sitten lähti..eli reilut 2 v ollaan oltu yhdessä.
 

Yhteistyössä