Mistä mies löytyi??

Ensimmäisen mieheni löysin 1981 - oli kaverilleen kuskina ja kaveri riiasi ystävätärtäni.
Liitto kesti 19 vuotta (17 niistä naimisissa) ja päättyi miehen kuolemaan 2001.

Toisen (nykyisen) mieheni tapasin töiden kautta 2000. Yhdessä alettiin kulkemaan 2003. Nykyisin naimisissa ja mukuloitakin muutama saatu.

:)
 
....
Exän kaveri. Tai nykyisin toki exän ex-kaveri :D

Oltiin hyviä kavereita jo silloin kun olin huonossa parisuhteessa exän kanssa. Ei kummatkaan kuviteltukaan että tässä voisi käydä näin, molemmat kuvitteli että toinen on liian hyvä/hyvännäköinen/mukava/täydellinen. Joten itse en edes ollut ihastunut tähän tyyppiin silloin aikoinaan. En viitsinyt katsoa häntä sillä silmällä, mitä turhaa? Ja hän ei uskaltanut (siis minun eron jälkeen) lähestyä minua, nolotti kuulemma ne "selvät pakit" :D

Joskus kesällä sitten sattumalta talutettiin yksi hyvä kaveri kotiin baari-illan jälkeen, ja oltiin siinä kadulla kahdestaan ja ihmeteltiin että mitäs nyt. Ja sehän meni sekstailuksi, aika yllättäen. Ja siitä yöstä oikeastaan seurustelu alkoi :D
 
Kaverin kaveri tavallaan munkin mieheni, jos ihan alusta asti ajatellaan. Oltiin silloin noin 10-vuotiaita, kun naapurinpoika tuli luokkakaverinsa kanssa käymään meillä. Hypittiin muistaakseni hyppyskää =)
No, meni muutama vuosi, eli n. 5 vuotta niin, ettemme pitäneet mitään yhteyksiä tämän luokkakaverin kanssa. Sitten tavattiin paikallisella nuorisotalolla. Siitä suhteemme hissukseen lähti flirtin kautta lentoon :D Olimme silloin siis 15-vuotiaita ja vuosi oli 1986 :D

Nyt olemme nelikymppisiä, ja suhteemme ei varmaan paljon parempi voisi olla. Eli olemme olleet yhdessä yhteensä noin 25v. Lapsia on kolme.
 
Viimeksi muokattu:
nikkinen
Kävelykadulta jyväskylästä :D Mies oli työreissulla siellä ja iltaa viettämässä ja tuli juttelemaan baarin edessä vaikka seisoin setäni ja sen ystävien kanssa (kaikki hirveitä korstoja) tupakalla, uskalsi kumminkin tulla juttelmaan ja siitä se sitten lähti. Nykyään jo onnellisesti naimisissa ja 3 lasta.
 
"Tilda"
Miehen kotoa löytyi :D Tunsin siis miehen pikkuveljen ja olin siellä käymässä tämän tyttökaverin kanssa. Mies sattu paikalle ja siitähän se lähti. Tämä tapahtui vuonna 2002, nyt yhdessä 10,5v joista naimisissa 7,5v ja 3 yhteistä lasta <3
 
Outo sanonta mullekin, mutta oonkin ollut helsinkiläinen vasta 22 vuotta. :D

Suomi24:n treffipalstalta (näköjään hyvä paikka kun en oo ainoa) 2006. Yhdessä oltu 6 vuotta joista kihloissa ja saman katonalla kohta 5 vuotta. 2 lastakin saatu aikaan.
 
Löysin kaverin pihalta :) Menin kylään ja mies oli siellä pihalla korjaamassa kaverini autoa.. siitä se kaveruus lähti ja parin kuukauden jälkeen seurusteltiin :) Silloin oli vuosi 2003 ja nyt 9 v. jälkeen ollaan edelleen yhdessä ja 1 lapsi löytyy tällä hetkellä :)

Muoks. ja siis ei olla kihloissa eikä naimisissa, seurusteluvaihe edelleen päällä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä