Mistä "löysit" miehesi?

Oltiin yksissä bileissä-se ihan väsyneenä nukku sielä(oliko sammunu?!)ja kun heräs niin katso mua ja sano nimeni!!Olin ihan yllättyny et'mistä se tunsi mut kun ite en sitä tuntenu!?=)Se sit jotenki teki vaikutuksen ja mä ihastuin siihen...Vuosi oli-91!!!Voi hertsyykkeli jo miten kauan siitäki jo on....!=)
 
amlo
Eka kerran tavattiin sairaalassa, samassa iltavuorossa. Yhta matkaa kaveltiin minun asunnolle ja seuraavana paivana taisi tulla jo kylaan kahville. Siita on jo yli 12 vuotta aikaa :heart:
 
Koulusta. Tosin se oli silloin vaan hiljaista ihastusta. Myöhemmin pyysin mieheltä kyydin kotiin ja siitähän se sitten lähti. Kaikki oli vaan niin luonnollista. 8 vuotta yhteiseloa tulee tänä vuonna täyteen. :heart:
 
Veneilyn merkeissä tavattiin ekan kerran ja muutamia viikkoja siitä tavattiin uudestaan baarissa.Olin kuukausi sitten eronnut 5-v.pitkästä suhteesta ja heti se oli taas menoa...nyt yhdessä 9-v.joista 3-v.naimisissa :heart:
 
##
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Mää löysin mieheni urheiluliikkeestä, kun olin menossa ostamaan uusia jumppakenkiä. Sattuipa niin ihana myyjä ja oikein palvelualtis; kiikutti mulle varmaan kymmenet eri kengät. Ostin tietty kengät ja myyjä antoi puhelinnumeronsa, jos joskus haluaisin hänen kanssaa jonnekin lähteä "vaikka kahville..". Illalla sit jo tekstaria laittamaan, et milloin nähdään ja siitäpä se sit lähti.

Nyt 3,5v ja 1v3kk tytöt meillä ja vuosia yhdessä 9.
Tästä jäi mietityttään, että mitäs jos olisitkin ollut varattu? Olisitko ollut kiinnostunut miehestä?
 
miiru
Kirjaimellisesti törmättiin tavaratalon portaikon yläpäässä ja olkalaukkuni levisi sisältöineen pitkin lattiaa. Mies auttoi keräämään tavarat ja kiitin kohteliaasti ja poistuin nopeasti paikalta. Parin päivän päästä sain meilin työpostiin tältä mieheltä, oli huomioinut henkilötietoni laukussani olleesta käyntikortista.
Mies alkoi pommittaa minua ahkerasti ja viimein suostuin tapaamaan....ja se olikin sitten menoa se!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
seiskalehdestä....oltiin molemmat siellä töissä....
Tämä ois ollu aika paha ilman tuota loppulisäystä. :D

Mä löysin omani kaverin kautta. Se perinteinen juonikuvio: mun kaveri seurusteli tuon kaverin kanssa ja siitä se sitten lähti. :xmas: Kaveripariskunta erosi tosin jo aikaa sitten. Meillä tulee tänä vuonna 11 w. täyteen.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä löysin omani kaverin kautta. Se perinteinen juonikuvio: mun kaveri seurusteli tuon kaverin kanssa ja siitä se sitten lähti. :xmas: Kaveripariskunta erosi tosin jo aikaa sitten. Meillä tulee tänä vuonna 11 w. täyteen.
Meillä meni niin, että tutustuin bileissä kaverini silloisen poikakaverin serkkuun. Bileissä ei vielä tapahtunut mitään, mutta baari-illan päätteeksi pyysin hänet luokseni yöksi. Sille tielle jäi.
 

Yhteistyössä