Mistä "löysit" miehesi?

erica
päivääkään en ole katunut nopeata toimintaa. Joskus sen vaan tietää heti mitä tahtoo. Ihana aamulla herätä kun tajuu miten paljon siitä toisestaa pitää. Eikä 3 vuoden jälkeen ole enää pivvilinnoja, vaan kyllä se onni löytyy arjesta... ja vieläpä uusperheessä. Eipä uskoisi kun tarinoita kuuntelee. Mutta näin meillä.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja erica:
Mies löysi minut. Laitoin ilmoituksen tv chattiin ja samat ilmoitukset seura lehdessä josta mies ilmoitukseni löysi. Kolme kuukautta ja naimisissa. Nyt kolme vuotta avioliittoa takana.
Sitten vielä ihmetellään erojen määrää??????
Monet eroaa sen 10vuoden jälkeen...harvinaista kuitenkin, että vihille mennään heti....mekin kahden viikon jälkeen ensi treffeistä.
 
.
Netin treffipalstalta. Tavattiin, reilun kuukauden kuluttua muutettiin yhteen ja siitä kuukauden kuluttua mentiin kihloihin. Lasta alettiin yrittämään puolen vuoden kuluttua tapaamisesta ja sitä yritetään edelleenkin. :(
 
Kaverini bongasi hänet netistä, mut mieheni ei pitänyt hänestä ja kaverini sitten antoi minun numeron hänelle ilman lupaa ( emme olleet koskaan nähneet. )
Sit eräs kerta lähdin vain hänen kyytiin ja tässä sitä nyt naimisissa ollaan :heart:
 
netistä :ashamed: kuukausi meni et tavattiin,4kk seurustelua muutettiin yhteen,siitä 4kk ostettiin yhteinen asunto.Kun vuosi oltu yhdessä mentiin kihloihin.Nyt kaks vuotta yhdessä ja yhteistä lasta odotellaan :heart: Naimisiin ensi vuoden syksynä :heart:
 
kumikameli
Suomi24 chatistä :)
Samana iltana tavattiin, vajaa vuosi myöhemmin muutettiin virallisesti yhteen, siitä 1,5v myöhemmin kihloihin, 2kk myöhemmin naimisiin, nyt tuolla vaunuissa tuhisee 5kk poika, syyskuussa tulee 2v hääpäivä :)

 
TekstiTv:n kirjeenvaihtoilmoituksen kautta vuonna 1997. Mulla oli yhteinen ilmoitus parhaan kaverini kanssa, etsittiin siis miehiä, jotka olis kans kaverit keskenään. Saatiin vastaus yli 100 parivaljakolta! :D Mutta se yksi vastaus kolahti enemmän kuin muut, ja samalla tiellä olen edelleen. Kaverini ja sen miehen taival kesti vain muutaman kuukauden, mutta meillä kohta jo 12v!
 
meillä
Mää löysin mieheni urheiluliikkeestä, kun olin menossa ostamaan uusia jumppakenkiä. Sattuipa niin ihana myyjä ja oikein palvelualtis; kiikutti mulle varmaan kymmenet eri kengät. Ostin tietty kengät ja myyjä antoi puhelinnumeronsa, jos joskus haluaisin hänen kanssaa jonnekin lähteä "vaikka kahville..". Illalla sit jo tekstaria laittamaan, et milloin nähdään ja siitäpä se sit lähti.

Nyt 3,5v ja 1v3kk tytöt meillä ja vuosia yhdessä 9.
 
Ai siis ihan ekan kerran? Mun mies seukkaili (siis lue tapaili) yhtä mun kaveria (nyt jo entinen kaveri). Sen kaverin synttärijuhlilla näin miehen ekan kerran. 4 vuotta sen jälkeen törmäsin siihen uudestaan, se tuli mun työpaikalle kahville samaan aikaan ku mul oli kahvitauko. Ja tätä jälkimmäistä versiota pidän meidän ensitapaamisena, koska siitä se pommitus lähti (siis mies pommitti mua) :)
 

Yhteistyössä