Mistä "löysit" miehesi?

toinen
14 vuotiaana olin iso-siskon luona ja se haki miehelle(oli sillon 13v)kaljaa,siinä sit juteltii sillä aikaa ku systeri kävi kioskilla..sit lähin sen mopon kyydissä niille ja simbsalabim! seuraavana päivänä oltiinki yhessä<3 ja oltiin aina viimeviikkoon asti jollon mies lemppas mut 8 yhteisen vuoden ja kahen lapsen jälkeen..
 
perheterapeutti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja perheneuvolasta:
miehellä ongelmat avioliitossaan, mä terapeuttina. tuli siinä nähtyä miehen exäkin samoin tein....
hehheh, ei oo todellista :D
juu onhan tää vähän kornia, mut niin siinä vaan kävi. en saanut korjattua asiakkaiden välejä.... siirryin tän tapauksen jälkeen (ja rouvana) kasvatusneuvolan puolelle. kukaan duunissa ei saanut tietää et tää mun mies on tällänen tapaus.
 
Turkista, Marmariksesta. Ihan eka tapaaminen yökerhossa, missä kaverini esitteli meidät toisilleen. Mä tein kuulemma jo silloin lähtemättömän vaikutuksen mieheen :D

Seurustelemaan alettiin about 3 kk kuluttua ensitapaamisesta: olin sokko-tuplatreffeillä (eli minä, sokkodeittini, kaverini ja hänen silloinen poikaystävänsä nykyinen aviomiehensä ), nykyinen mieheni alkoi seuraamaan meitä menomestasta toiseen ja lähetti mulle joka paikassa cocktailin. Loppuillasta olin kai jo tarpeeksi humalassa, joten lemppasin sokkodeittini ja menin juttelemaan mieheni kanssa, ja siitä se sitten lähti :xmas:
 
hhh
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
noin tavannut sit ihmetellään juoppoa ukkoa. joo. oman tapasin puhelimesta
Moni on tavannut noin, ja sitten ihmetellään kun ukko tekstailee ja soittelee naisille jatkuvasti :xmas:

(sori, oli pakko :D )
jep, jep, mut ei meillä sen jälkeen kun yhteen muutettiin( 15v, oltu jo)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
noin tavannut sit ihmetellään juoppoa ukkoa. joo. oman tapasin puhelimesta
Moni on tavannut noin, ja sitten ihmetellään kun ukko tekstailee ja soittelee naisille jatkuvasti :xmas:

(sori, oli pakko :D )
jep, jep, mut ei meillä sen jälkeen kun yhteen muutettiin( 15v, oltu jo)
Eikä meillä tai monella muullakaan baarissa tavanneella pariskunnalla oo ollut minkäänlaista alko-ongelmaa missään vaiheessa :)
(me ollaan oltu yhdessä 8 v)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
noin tavannut sit ihmetellään juoppoa ukkoa. joo. oman tapasin puhelimesta
Moni on tavannut noin, ja sitten ihmetellään kun ukko tekstailee ja soittelee naisille jatkuvasti :xmas:

(sori, oli pakko :D )
:LOL:

Seksipuhelin Marjatta :LOL:

*pyyhkii vesiä silmistään*

Ei täällä alkoholiongelmista kärsitä ainakaan. Ei se baarissa käyminen tarkoita sitä että kaikkien pitää persiit olalla siellä olla...
 

Yhteistyössä