Mistä "löysit" miehesi?

hhh
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
noin tavannut sit ihmetellään juoppoa ukkoa. joo. oman tapasin puhelimesta
Moni on tavannut noin, ja sitten ihmetellään kun ukko tekstailee ja soittelee naisille jatkuvasti :xmas:

(sori, oli pakko :D )
:LOL:

Seksipuhelin Marjatta :LOL:

*pyyhkii vesiä silmistään*

Ei täällä alkoholiongelmista kärsitä ainakaan. Ei se baarissa käyminen tarkoita sitä että kaikkien pitää persiit olalla siellä olla...
Ei muuten ollut , vaan siihen aikaan oli keskustelu kanava jossa useanpi henkilö oli samaan aikaan langalla. ja en sanonut että kaikki perseet olalla vaan jotku jotka täällä valittaa juopoistaarvelin että he.
 
bla
En voi puhua vielä "miehestäni", sillä ei vissiinkään seurustella, mutta tämän nykyisen hoidon ensimmäiset kontaktiyritykset tapahtuivat Facebookissa, mitä häpeän kovasti. Ekan kerran kuitenkin tavattiin ihan baarissa, sillä ympäristö oli sopivan neutraali. Kenellekään en ole kyllä kertonut, että tapailemani mies on netistä.
 
netistä...
Häpeän, kun olen muuten sosiaalinen ja en niin netti-ihminen: eli Suomi24 deiteistä! Muille ihmisille mun pyynnöstä sanotaan että baarissa tavattiin. Yhden miehen tapasin ennen häntä, ja niiltä treffeiltä häivyin melkein heti. Eli toisilla treffeillä natsasi.

Ekoista treffeistä meni vuosi niin oltiin naimisissa ja pian tulin raskaaksi. Nyt oma omakotitalo ja ihana lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Baarissa tavattiin..
noin tavannut sit ihmetellään juoppoa ukkoa. joo. oman tapasin puhelimesta. ja tenttasin (1500mk. /kk. puh ,lasku kummallakin monta ,kk,tta.) täydellisen löydettiin kumpikin.
Ei pidä kyllä paikkaansa, että baarissa tavattu ois automaattisesti juoppo.. mun mies käy ehkä pari kertaa vuodessa baarissa.. silloin, kun me tavattiin, hän oli ihan selvin päin.. :)
 

Yhteistyössä