Mistä voisin ansaita vähän lisää tienestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä otetaan vastaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata miettiä liian kauan sesonki on kohta alkamassa ja jos lähdet mukaan huomaat nopeasti, että homma on todella kiva ja palkitseva. Minä pidän taatusti huolta siitä, että viihdyt minun ryhmässä ja tässä työssä. Loput onkin vaan sinusta itsestäsi kiinni.

Miten toi partylite käytännössä toimii? Eli mitä kuluja myyntikonsultille tulee?

Olin itse Oriflamen myyntikonsultti mutta, lopetin koska jäin melkeinpä vain tappiolle. Oli niin paljon maksuja mitä piti itse maksaa, kuvastot piti aina tilata ja maksaa itse ja kuvastot on vain vaivaiset n.3 viikkoa voimassa. Sit piti ite maksaa postikulut, käsittelykulut ja pientoimituskulut. Noita pientoimituskuluja ei sit tarvinnu maksaa jos tilaus oli jotain yli 130euroa, en muista tarkkaa summaa ku eipä juuri koskaan tullut niin isoa tilausta.. Ja meneehän siinä bensaa ku joutuu kuvastoja viedä tutuille ja sit jos tilaavat jotain niin sit taas kuluu bensaa ku joutuu lähtee viemään niitä tuotteita. Piti myös ostaa ne oriflamen pussit jne. Mut, noi pussit nyt ei paljoa maksa.
Avonilla on kuulemma paljon paremmin eli jos tilaus on 80euroa niin sun ei tarvitse maksaa minkäänlaisia postikuluja! Samaa olisin toivonnut Oriflamelle, jos niillä olis ollu samoin ku Avonilla niin olisin jatkanut Oriflamella.
Nyt tosiaan mietin, jos alottais tos partylitessa mut, haluan tietää etukäteen, et mitä kuluja myyntikonsultille tulee? Mut tavallaan "huijattiin" Oriflameen mukaan ku mainostettiin ettei itelle tuu mitään kuluja, et aloitus on ihan ilmaista. No eihän se sit lopulta niin ollut. Olis ollut reilua kertoa heti alussa noi kaikki maksut mitä siinä itelle tulee.
Oriflamessa saa tehdä paljon työtä jos meinaa sitä jotain saada käteen. Tai ehkä mulla sit vaan oli sellanen asiakaspiiri jotka oli huonoja tilaamaan.

Oli siinä Oriflamessa sit jotain plussaaki eli myyntikonsulttina saat tilattua itelle halvemmalla niitä tuotteita. Ja asiakkailta sait periä postikuluja 0,50e ( Mut, ku mullaki yleensä vain 1-3 henkilöä teki tilauksen niin eipä se paljon hyödyttänyt..)
Ja niitä kutsuja oli ihan mukava pitää ku tapas samalla kavereita. Eli kyllähän tuo ihan sellainen kiva harrastus kuitenkin oli.

vinkkejä ja ideoita mistä voisi saada hiukan lisää rahaa.
Työ pitäisi olla jotain etätyötä tai työtä jota voisin tehdä kotona.

perhepäivähoitajan hommia tällä paikkakunnalla ei ole. olen kysellyt niitä jo.
puhelimitse mitkään lehtien myyntihommat ei kovin kiinnosta.

muita ideoita?

Kokeilepa piruuttasi AttaPoll-kyselytutkimussovellusta :) Äkkirikastumista ei oo luvassa, mutta pientä, jatkuvaa lisätuloa, jos pystyy olemaan aktiivinen.

AttaPollissa täytetään ensin omaa persoonaa ja kulutustottumuksia koskeva profiili ja sitten alkaa tulla kutsuja erilaisiin kuluttajatutkimuksiin, joista maksetaan 0,10-1,50e per kysely.

Kyselyt on ihan tavalliseen elämään, tuotteisiin ja palveluihin liittyviä. Kuka tahansa varmasti pystyy vastaamaan kyselyyn, jossa kysytään esimerkiksi, minkä ketjun ruokakaupassa kävit viimeksi ja paljonko suurin piirtein kului rahaa. Ei siis oo rakettitiedettä

Kyselyt on suomeksi, vaikka sovellus onkin enkuksi, mutta sovellus on tosi yksinkertainen ja helppo käyttää, vaikka ei enkkua paremmin osaisikaan.

Palkkiot kyselyihin vastaamisista saa lunastettua Paypaliin heti kun 3 e on kerättynä, ja sieltä rahat voi siirtää pankkitililleen. Tämä kyllä toimii, on testattu useaan kertaan tässä viimeksi kuluneiden kuukausien aikana.

Jos kutsut kavereita mukaan, saat 10% heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.

Liittymään pääsee esimerkiksi tästä linkistä:

https://attapoll.app/join/qvjka

Kokeilepa piruuttasi AttaPoll-kyselytutkimussovellusta Äkkirikastumista ei oo luvassa, mutta pientä, jatkuvaa lisätuloa, jos pystyy olemaan aktiivinen.

AttaPollissa täytetään ensin omaa persoonaa ja kulutustottumuksia koskeva profiili ja sitten alkaa tulla kutsuja erilaisiin kuluttajatutkimuksiin, joista maksetaan 0,10-1,50e per kysely.

Kyselyt on ihan tavalliseen elämään, tuotteisiin ja palveluihin liittyviä. Kuka tahansa varmasti pystyy vastaamaan kyselyyn, jossa kysytään esimerkiksi, minkä ketjun ruokakaupassa kävit viimeksi ja paljonko suurin piirtein kului rahaa. Ei siis oo rakettitiedettä

Kyselyt on suomeksi, vaikka sovellus onkin enkuksi, mutta sovellus on tosi yksinkertainen ja helppo käyttää, vaikka ei enkkua paremmin osaisikaan.

Palkkiot kyselyihin vastaamisista saa lunastettua Paypaliin heti kun 3 e on kerättynä, ja sieltä rahat voi siirtää pankkitililleen. Tämä kyllä toimii, on testattu useaan kertaan tässä viimeksi kuluneiden kuukausien aikana.

Jos kutsut kavereita mukaan, saat 10% heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.

Liittymään pääsee esimerkiksi tästä linkistä:

https://attapoll.app/join/qvjka

AttaPollin ohella toinen luotettavasti ja nopsaan palkkiot maksava kyselytutkimus sivusto on Mobrog. Voi käyttää sekä sovelluksella että selaimella.

Mobrogista lähetetään tekstaria ja sähköpostia, kun omaan profiiliin sopiva kyselytutkimus on tarjolla.

Aiheet on saman tyyppisiä kuin AttaPollissa, eli kyseessä on kuluttajatutkimukset. Juuri vastasin kyselyyn mysleistä ja aamiaismuroista.

Mobrogissa kerätään kysely palkkioita 5 euroa, jonka sitten voi lunastaa Paypaliin. Ja just tällä viikolla tuli uusi ominaisuus, että palkkiot voi saada myös suoraan omalle pankkitililleen!

Esim. tämän suosittelu linkin kautta voit liittyä Mobrogiin:

Mä haluaisin myydä käytettyjä alushousuja, möin kauan aikaa sitten kanssa mutta maksujutut sujui kaverin kautta. Nyt se ei enää onnistu. Miten saisi maksut anonyymisti? Pikkuhousuissa on tosi hyvä tuoksu ja asiakkaita riitti aikoinaan. Pyysin kympin pikkareista.

Yhteistyössä