Mistä voisin ansaita vähän lisää tienestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä otetaan vastaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä otetaan vastaan.

Vieras
vinkkejä ja ideoita mistä voisi saada hiukan lisää rahaa.
Työ pitäisi olla jotain etätyötä tai työtä jota voisin tehdä kotona.

perhepäivähoitajan hommia tällä paikkakunnalla ei ole. olen kysellyt niitä jo.
puhelimitse mitkään lehtien myyntihommat ei kovin kiinnosta.

muita ideoita?

Minä aloitin PartyLite konsulttina huhtikuussa ja menee todella mukavasti. Töitä saa tehdä omaan tahtiin kaikki on siis itsestäsi kiinni ja kukaan pomo ei hengitä niskaan. Päivisin olen kotona hoidan kotia ja lasta. Iltaisin ja viikonloppuisin teen töitä.

Kerran viikossa saan firmalta palkkion ja ihanalle tuntuu kun saa muutaman satasen tilille. Mieskin on tukenut minua tässä homassa mukavasti kun on huomannut että tää on asiallista toimintaa ja tuotteet myy itse itsensä.

Alotus kustannuksia ei ole. Pidät vaan ensimmäiset kutsut ja näin ansaitset aloituskassin jonka arvo on 450 ?.

Jos halat todella tietää tarkemmin niin lähetä minulle s postia. Ei ole merkistystä missä päin Suomea asut.

vikina@suomi24.fi

TUTUS täällä meidän paikkakunnalla on jo pari partylite myyjää. Samoin Tupperin myyjiä taitaa olla jo 4.

ommella en osaa.

olisko noissa maustehommissa mitään ideaa? tai jotain muuta?

Kannatan Tutus:ksen ehdotusta. Ota jokin mieleisesi suoramyyntisarja ja luo siinä sitten joko taskurahaa tai kokonainen ura. Samalla saat hieman aikaa itsellesi, lasten kanssa työntekeminen ei ole helppoa ja eihän sun miehesikään tarvitse niitä muksuja mukanaan töihin raahata ;)
Mukavia myytäviä tuotteita on paljon. Esim. Tupperware, Partylite, Oriflame, Avalon, Lingon&Blåbär, Me&I jne. jne.

Mikä toi avalon on? Avoniako tarkoitat? Just kattelin avonin nettisivuja. ja tuota Kotigastronimia. Mut en tiiä, onko mausteille niin kysyntää..

Eikös sitä voi useampaakin myydä? vai onko noilla fimoilla jotkut ehdot ettei voi?

Näin miäkin sanoin omalle sponsorille ja epäilin, mutta olen toiminut aktiivisesti huhtikuusta lähtien ja olen enemmän kun tyytyväinen. Kaiiki konsultit ei toimi aktiivisesti koska ei ole aikaa tai muuten eivät halua. Ei ole tarvetta ponnistella. Minä teen tätä akstiivisesti koska haluan saada hieman lisää rahaa ja näin pääsen myös ihmisten kanssa tekemisiin seinät eivät kaadu kotona päälle. ja tulos näkyy selvästi. Jos todella haluat ansaita ylimäärästä niin se on vaan sinusta kiinni älä välitä kilpailijoista. Tuotteet on hyviä ja laadukkaita.

Juju on siinä että kun saat oman asiakaspiirin ne soittaa sinulle ja tilaa kynttilöitä lisää koska edelliset on käytetty loppuun.

Tupperi purkit eivät kulu samalla periaatteella.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä otetaan vastaan.:
vinkkejä ja ideoita mistä voisi saada hiukan lisää rahaa.
Työ pitäisi olla jotain etätyötä tai työtä jota voisin tehdä kotona.

perhepäivähoitajan hommia tällä paikkakunnalla ei ole. olen kysellyt niitä jo.
puhelimitse mitkään lehtien myyntihommat ei kovin kiinnosta.

muita ideoita?

Ala opiskella ja hae aikuiskoulutustukea.

Ryytihyppysen mausteet ainakin ovat mielettömän hyviä ja helppoa myytävää. Googlettamalla löydät niistä webbisivutkin. Kysy sieltä ja niitä voit helposti myydä muutenkin kuin kotimyynnissä... Eikä investoinnit ole suuria.

PartyLiten konsulttina saat itse päättää tienaatko pelkillä irtotilauksilla vai pidätkö emännille esittelyjä. Lisäksi viellä kun pidät emannän luona esittelyn teet tilauksen tietokoneella ja tilatut tuotteet menevät suoraan emännälle eli sinun ei tarvi kiikutella tavaraa ymäri pitäjää.

kattelin noita maustejuttuja..aikas paljon varmaan saa niitä myydä, jotta niistä itelle jotain jää. Täytyy miettiä tuota Partyliteä..tai Avonia..hmm..en tiedä. Jotenkin se toisten koteihin lähteminen tuntuu vähän jännittävältä..

Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:
PartyLiten konsulttina saat itse päättää tienaatko pelkillä irtotilauksilla vai pidätkö emännille esittelyjä. Lisäksi viellä kun pidät emannän luona esittelyn teet tilauksen tietokoneella ja tilatut tuotteet menevät suoraan asiakkaalle eli sinun ei tarvi kiikutella tavaraa ymäri pitäjää.

ohan tuo party liten homma ihan ok mutta ootas vain kohta alkaa kauhea painostus... lisää myyntejä,esittelyjä, boonustatko? ihan perseestä koko firma. hinnat nouseet iha ntörkeästi. takuu ei toimi,yms juttuja.. mutta minkäs teet

Mina ei kukaan painosta kyllä mihinkään. Teen juuri niin paljon kun haluan. Mitä ongelmia on sinulla takuun kanssa ?? Minulla kyllä toimii erittäin hyvin TODELLA. Tuotteita ei tarvi palauttaa firmalle jos palautus on alle 30 euroa. Riittää kun täytät lomakkeen ja se on siinä. Palautat veloituksetta ainoastaan yli 30 euron tavarat ja uutta tulee tilalle.

Vika täytyy olla sinun sponsorissa tai sinun päälikössä koska minulla homma toimii erittäin hyvin. Laita viesti jos haluat vinnkejä tai neuvoja autan miellellään.

vikina@suomi24.fi

Mina ei kukaan painosta kyllä mihinkään. Teen juuri niin paljon kun haluan. Mitä ongelmia on sinulla takuun kanssa ?? Minulla kyllä toimii erittäin hyvin TODELLA. Tuotteita ei tarvi palauttaa firmalle jos palautus on alle 30 euroa. Riittää kun täytät lomakkeen ja se on siinä. Palautat veloituksetta ainoastaan yli 30 euron tavarat ja uutta tulee tilalle.

Vika täytyy olla sinun sponsorissa tai sinun päälikössä koska minulla homma toimii erittäin hyvin. Laita viesti jos haluat vinnkejä tai neuvoja autan miellellään.

vikina@suomi24.fi

kattaus kynttilät valuttivat ja pilasivat takan. takassa ei ollu tulta, eikä ollu muutenkaan lämmin. kynttilän "rasva" jätti jäljet tiiliin :( party lite sano voi,voi. ei korvata. ei tullu ees uutta kynttiläpakkaa saati rahoja takasi.
tuikkivat hajottivat 2 somistetta, ei korvausta. votivit ei palanu. mitä muuta? 3 kolmisydän kynttilää palo kuopalle vaikka hoito ohjeitten mukaan pietin tulia. hmmm

Olen pahoillani että sinulla kävi huono tuuri. Ota yhteyttä konsulttiin jolta ostit tuotteet ja hänen tehtävänä ol tehdä KAIKISTA somisteista ja kynttilöistä ASIALLINEN selvitys ja faxata se PartyLitelle.

Minä toimin juuri näin asiakkaan puolesta ja kaikki reklamaatiot ovat hyvitetty ja asiakas on saanut AINA uuden somisteen tai kynttilät. Oletko siis varma että konsulttisi on tehnyt reklamaation ??? Reklamaatiolomake on moniosainen josta sinulla on oikeus saada oma kpl.

Mikäli tapahtumista on siis alle 6 kk ja sinulla sattuu olemaan lähetyslista niin voi ottaa minuun yhteyttä niin hoidetaan asia kuntoon.

Takuu tuotteissa on 6 kk ja pilarista pitää olla poltettu alle puolet. Votiivi paketista pitää olla myös enemmän kun puolet jäljellä.

PartyLite voi tedä nimittäin konsultille pistokokeen ja pyytää palauttamaan veloituksetta nämä vialliset kynttilät.

Olen todella pahoillani, että näin on käynyt. Ikävä kyllä vaikuttaa vahvasti siltä, että konsulttisi ei ole tietoinen palautus käytännöstä, koska minulla homma toimii. On toki myös mahdollista että kaikki sponorit ja heidän päälliköt ei aina muista kertoa konsulteille miten toimia palautus tilanteissa.

Jos siis luet tätä viestia uudelleen niin ota minuun rohkeasti yhteyttä. Minulle tyytyväinen asiakas on se tarkein käynttikortti.

Olen pahoillani että sinulla kävi huono tuuri. Ota yhteyttä konsulttiin jolta ostit tuotteet ja hänen tehtävänä ol tehdä KAIKISTA somisteista ja kynttilöistä ASIALLINEN selvitys ja faxata se PartyLitelle.

Minä toimin juuri näin asiakkaan puolesta ja kaikki reklamaatiot ovat hyvitetty ja asiakas on saanut AINA uuden somisteen tai kynttilät. Oletko siis varma että konsulttisi on tehnyt reklamaation ??? Reklamaatiolomake on moniosainen josta sinulla on oikeus saada oma kpl.

Mikäli tapahtumista on siis alle 6 kk ja sinulla sattuu olemaan lähetyslista niin voi ottaa minuun yhteyttä niin hoidetaan asia kuntoon.

Takuu tuotteissa on 6 kk ja pilarista pitää olla poltettu alle puolet. Votiivi paketista pitää olla myös enemmän kun puolet jäljellä.

PartyLite voi tedä nimittäin konsultille pistokokeen ja pyytää palauttamaan veloituksetta nämä vialliset kynttilät.

olen enttinen konsultti...

Voi harmi. Nyt en ehkä ihmettele miksi lopetit. Kaikki lähtee nimittäin siitä että oma päälikkö välittää omista tytöistä ja asiat hoidetaan niin kun pitää. Minä olen onnekas nimittäin olen ryhmässä missä on loistava päälikkö ja ylälinjassa on myös samanhenkinen ihminen.

Eli alkuperäiselle kysyjälle sanon, että tule vaan mukaan minun ryhmään niin et pety :)

Ryhmässä on ihmisiä jotka ovat toimineet konsultteina jopa 4 vuotta ja tyytyväisiä ovat.

Yhteistyössä