Mistä voi johtua jokapäiväinen paha olo ja yökötys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mulla aiheutti psyykkiset syyt tuollaista.

Siis oliko sulla masennusta tmv? Kun mulla on tällä hetkellä asia joka ahdistaa TODELLA paljon, joudun olemaan epävarmuudessa tässä vielä jonkun erään asian suhteen josta on kasvanut minun pääni sisällä jo ihan kamala peikko. Voisiko tuollainen aiheuttaa ihan fyysistä pahaa oloa? Siis että ahdistus aiheuttaa fyysisesti huonoa oloa joka taas pahimmillaan ruokkii sitä ahdistusta. Tietynlainen oravanpyörä siis. :/

Mulla oli masennusta ja ahdistusta. Mä luulin, että mussa oli fyysisesti jotain vikaa, kävin gastroskopiat ja kaikki läpi, tein monen monta raskaustestiä... Joka aamu oksensin eikä ruoka pysynyt oikein päivälläkään sisällä. Kun psyykkiset oireet alkoi helpottaa, niin ruokakin alkoi pysyä sisällä.

Nyt muutamaa vuotta myöhemmin olen huomannut, että sama toistuu jos mulla alkaa joku asia painaa mieltä liikaa. Eli olen oppinut lukemaan näitä varoitusmerkkejä ja ainakin yrittänyt siinä kohtaa puhaltaa peliä poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mulla oli masennusta ja ahdistusta. Mä luulin, että mussa oli fyysisesti jotain vikaa, kävin gastroskopiat ja kaikki läpi, tein monen monta raskaustestiä... Joka aamu oksensin eikä ruoka pysynyt oikein päivälläkään sisällä. Kun psyykkiset oireet alkoi helpottaa, niin ruokakin alkoi pysyä sisällä.

Nyt muutamaa vuotta myöhemmin olen huomannut, että sama toistuu jos mulla alkaa joku asia painaa mieltä liikaa. Eli olen oppinut lukemaan näitä varoitusmerkkejä ja ainakin yrittänyt siinä kohtaa puhaltaa peliä poikki.

Voisi kyllä olla kohdallani hyvin mahdollista. Täytyy tosiaan katsella mihin suuntaan tämä olo menee, kiitos vastauksestasi.

Itel on kans itseasiassa aina paska olo jo sellane yskimis yökkäys syömisen jälkeen joskus ei psyty syömää pariin päivään oikeen mittää ja sit tulee vatsa kipeeks paha olo heikkous syömättömyydestä.Ainoo millo ei ole paha olo sillo ku on kännissä mut sen jälkeen on kahta kauheempi yököttely vaik ei mitää oikee ulos tuukka vähä käy vaa laatta piipahtamassa kielen pääl ja sit valahtaa takas.Lääkärillä en käy enää ikinä koska ne ei tee millekkään asialle yhtikäs mitään,pilleri purkki potku perseeseen siinä on heidän hoitometodit somacia joskus saanu ei auttanu paskatilleen välil kova vatsa ja sitä rataa jatkunu jo muutaman vuoden täytyy vaan kärsii joka päivä ensinnäkin huonoista hermoista masennuksesta,hengitys vaikeuksista ainaisesta nenän tukossa olosta ja päälle vielä saatanallisista vatsavaivoista,ei riitä et on köyhä vaan on vielä kipeekin.ei auta terveelliset ruokavaliot salaatin syönti liikunta ei mikkää.Elämän on yhtä helvettiä ja kaiketi joku viisas siihen tokaisisi että elämä on mitä siitä tekee ,ei se ihan aina niinkään ole jos on just sairauksia vaa ja muutenkin huonot lähtökohdat elämälle tarkoitan kultalusikka perseessä syntyneitä et olis varaa edes laukata yksittäisllä henk kohtasilla lääkäreillä jotka tutkis perinpohjin mistä kiikastaa ja sais hoitoa vaivaan kuin vaivaan ja olis varaa kaikenmaailman luontaistuotteisiin.Olen puhunut nyt takas sikiöasentoon muutamaks tunniks hammasta purren ja sit parin tunni päästä kivun hellitessä väkisi joku leivän käntty lärviin.

Itel on kans itseasiassa aina paska olo jo sellane yskimis yökkäys syömisen jälkeen joskus ei psyty syömää pariin päivään oikeen mittää ja sit tulee vatsa kipeeks paha olo heikkous syömättömyydestä.Ainoo millo ei ole paha olo sillo ku on kännissä mut sen jälkeen on kahta kauheempi yököttely vaik ei mitää oikee ulos tuukka vähä käy vaa laatta piipahtamassa kielen pääl ja sit valahtaa takas.Lääkärillä en käy enää ikinä koska ne ei tee millekkään asialle yhtikäs mitään,pilleri purkki potku perseeseen siinä on heidän hoitometodit somacia joskus saanu ei auttanu paskatilleen välil kova vatsa ja sitä rataa jatkunu jo muutaman vuoden täytyy vaan kärsii joka päivä ensinnäkin huonoista hermoista masennuksesta,hengitys vaikeuksista ainaisesta nenän tukossa olosta ja päälle vielä saatanallisista vatsavaivoista,ei riitä et on köyhä vaan on vielä kipeekin.ei auta terveelliset ruokavaliot salaatin syönti liikunta ei mikkää.Elämän on yhtä helvettiä ja kaiketi joku viisas siihen tokaisisi että elämä on mitä siitä tekee ,ei se ihan aina niinkään ole jos on just sairauksia vaa ja muutenkin huonot lähtökohdat elämälle tarkoitan kultalusikka perseessä syntyneitä et olis varaa edes laukata yksittäisllä henk kohtasilla lääkäreillä jotka tutkis perinpohjin mistä kiikastaa ja sais hoitoa vaivaan kuin vaivaan ja olis varaa kaikenmaailman luontaistuotteisiin.Olen puhunut nyt takas sikiöasentoon muutamaks tunniks hammasta purren ja sit parin tunni päästä kivun hellitessä väkisi joku leivän käntty lärviin.

Moi oon 11 v tyttö ja mulla on joka ilta ihan hirvee olo ja oksettaa ja en siis oo oksentanut mutta oksettaa ja on heikko olo ja minulla on ollut jo vuoden tauotta maha kipeä. Siis joka sekuntti

Ei missän tapauksessa pidä ottaa Somacia, jos siinä on natriumlauryylisulfaattia. Siitä tulee aftoja elimistöön ja tietysti ne tulehtuu helposti. Pakkausselosteen apuaineissa lukee ne, kohdassa 6.

Se johtuu tästä foorumista.:sick:
Onhan se mahdollista, mutta miksi ihminen ei halua nähdä olennaisimpia asioita? Esimerkiksi se, että joku päättää asioista, joiden luulee olevan turvallisia. Hän tekee samalla hirvittäviä p ä ä t ö k s i ä muiden ihmisten elämästä. Miten tämäkin täytyy esimerkiksi ymmärtää:
http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/sivuroolissa-epilepsia/

Sokerijuurikkaan viljelyssä on vuosia käytetty neonikotinoideja - varmaan hän sen on tiennyt?

Ei missän tapauksessa pidä ottaa Somacia, jos siinä on natriumlauryylisulfaattia. Siitä tulee aftoja elimistöön ja tietysti ne tulehtuu helposti. Pakkausselosteen apuaineissa lukee ne, kohdassa 6.
Lisäänpä tähän tuon, mikä pisti silmään tänään:
EI OLE "p u h t a a t paperit", ennen kuin koepalojen tulokset ovat tulleet eikä senkään jälkeen koskaan, koska niihin reikiin voi kasvaa mitävaan, kun kerta 4 koeplaa on otettu. Rikottuun soluun se syöpäkin kasvaa, ei ehyeen - ainakaan niin helposti! Ja se joku nystu saattoi olla ihanmitävaan. Miten voikaan noin väärin ymmärtää asiat?

Minullakin on ollut tänään pahoinvointia... :sick: Ajattelin juuri kirjoittaa yhdessä ketjussa ystävälleni, etten ole palstaillut osittain tuon takia, mutta joku ehti nostaa tämän ketjun. :D

Ei sitä kandee mihkää lekurii mennä, sitä voi vaikka parantua. Tosin epäilen vahvasti, sillä jo tämä foorumi käy kypärän päälle, ketju vaa jatkuu. Laita ny sitte ku lääkäri on tutkinu, et mikä vikana. Muuten tää ketju jatkuu vuosikausia ja paskan jauhaminen ei lopu koskaan...

Minulla johtuu varmaankin stressistä ja jännittämisestä. Vatsa myös kuralla melkein viikon... :oops: Ruoka ei ole maistunut eilen ja tänään.
Mitä sun täytyy jännittää? D-vitamiinin yliannostusoireissa mainitaan anoreksia, joten älä ainakaan mitään sellaista ota, missä sitä on!
Miten nyt vointi? Ikinä ei voi tietää, mut syy täytyy etsiä kyllä(y)

Katso vaikka elokuva Trumanshow :-)

Yhteistyössä