S
Saraldo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mulla aiheutti psyykkiset syyt tuollaista.
Siis oliko sulla masennusta tmv? Kun mulla on tällä hetkellä asia joka ahdistaa TODELLA paljon, joudun olemaan epävarmuudessa tässä vielä jonkun erään asian suhteen josta on kasvanut minun pääni sisällä jo ihan kamala peikko. Voisiko tuollainen aiheuttaa ihan fyysistä pahaa oloa? Siis että ahdistus aiheuttaa fyysisesti huonoa oloa joka taas pahimmillaan ruokkii sitä ahdistusta. Tietynlainen oravanpyörä siis. :/
Mulla oli masennusta ja ahdistusta. Mä luulin, että mussa oli fyysisesti jotain vikaa, kävin gastroskopiat ja kaikki läpi, tein monen monta raskaustestiä... Joka aamu oksensin eikä ruoka pysynyt oikein päivälläkään sisällä. Kun psyykkiset oireet alkoi helpottaa, niin ruokakin alkoi pysyä sisällä.
Nyt muutamaa vuotta myöhemmin olen huomannut, että sama toistuu jos mulla alkaa joku asia painaa mieltä liikaa. Eli olen oppinut lukemaan näitä varoitusmerkkejä ja ainakin yrittänyt siinä kohtaa puhaltaa peliä poikki.