Mistä voi johtua että ruokahalu on kadonnut oikeastaa täysin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Olen ihan ymmälläni täällä itseni kanssa kun yleensä syönyt aina aamupalan, sit päivällisen ja iltapalan.

Nyt mulla ei oo ainakaan viikkoon ollut minkäälaista ruokahalua,mutta kuitenkin syönyt jotain edes vähän.
Mutta esimerkiksi eilen söin vaan kaksi palaa leipää oikeastaan väkisin.Aamulla kaksi kuppia kahvia. Vettä pari litraa.

Tänään en ole syönyt vielä mitään, eikä ole nälän tunnetta yhtään. Ei edes tee mieli syödä kun aloin miettiä et pitäskö jotain vetää.
Kaksi kuppia kahvia aamulla juonut ja vettä mennyt litran verran.

Mikähän oikein vaivaa??

Ja yleensä mä olen miettinyt miten jollakin ei voi olla nälän tunnetta.. ja nyt mulla ei oo.. outoa.. tosi outoa..

[QUOTE="mie";22415649]Raskaana? Joku vatsapöpö?[/QUOTE]

raskaana en voi enkä usko olevani. syön pillereitä. säännöllisesti. ei unohduksia.
vatsapöpöä ei ole.

tää on tosi outoa tälläinen , yleensä ennen mulla aina ollut hyvä ruokahalu.

Oletko ihan tavallisesti liikkunut? Käynyt töissä tai puuhaillut kotona kuten tavallisestikin? Minulla meni ruokahalu ihan tyystin, kun jouduin lepoon jalan murtumisen takia, en voinut/saanut liikkua kuin ihan minimin ja kun en kuluttanut mitään, ei kertakaikkiaan ollut yhtään ruokahalua. Nyt se on vähän palaamassa, kun pääsen jo vähän liikkeelle.

Oletko ihan tavallisesti liikkunut? Käynyt töissä tai puuhaillut kotona kuten tavallisestikin? Minulla meni ruokahalu ihan tyystin, kun jouduin lepoon jalan murtumisen takia, en voinut/saanut liikkua kuin ihan minimin ja kun en kuluttanut mitään, ei kertakaikkiaan ollut yhtään ruokahalua. Nyt se on vähän palaamassa, kun pääsen jo vähän liikkeelle.

ihan normaalina arki on pysynyt. Kotona olen lasten kanssa ja touhutaan päivän aikana paljon. Kävelemässäkin käydään tunnin mittasella lenkillä ainakin kerran päivään.
lapset ovat 3,5v ja 1v2kk joten niiden perässä juoksemista ja touhuamista riittää kotihommien lisäksi. Eli oikeastaan jaloillaan koko päivän lukuunottamatta tätä päiväuniaikaa.

Yhteistyössä