Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanokaa nyt miten te tapaatte jonkun kaupassa? Tartutte samaan maitotölkkiin ja katseenne kohtaa vai? haha
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanokaa nyt miten te tapaatte jonkun kaupassa? Tartutte samaan maitotölkkiin ja katseenne kohtaa vai? haha
no vaik hedelmätiskillä..yks alko höpöttää mulle siinä jotain.. en ees muista enää..