mistä tytölle nätit talvikengät?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaikki kaupat pullollaan kaikenmaailman goreja ja kuomia,mut mistä löytyis nätit kyläilykengät? Oonko vaan auttamattoman myöhässä vai eikö tänä vuonna myydä kuin noita rumia saappaita..
 

Yhteistyössä