Mistä tunnistat pelimiehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luetko sä mun ajatuksia echo? :D Tässä juuri pelurin luolta tulleena ja koko eilisen ja sitä edellisen baari illan sen kanssa tanssineena ja jutskailleena, voispa nähdä sen onko toinen oikeasti playboy.. Hyvä lukea tää keskustelu niin säästyy nyt sinkkuuduttua monilta sydänsuruilta! ;)

Luetko sä mun ajatuksia echo? :D Tässä juuri pelurin luolta tulleena ja koko eilisen ja sitä edellisen baari illan sen kanssa tanssineena ja jutskailleena, voispa nähdä sen onko toinen oikeasti playboy.. Hyvä lukea tää keskustelu niin säästyy nyt sinkkuuduttua monilta sydänsuruilta! ;)

Siis sitä mormoniako tarkoitat nyt? :O

Sori HG, tuo mun äskeinen kysymys pääsi kyllä ihan spontaanisti. Mut sun ei tartte siis kertoa kuka se oli...

Mun täytyy kyllä muuttaa vastaustani. Mää en varmaan tunnitais pelimiestä vaikka sellanen tanssis alasti mun nokan edessä :|

Mulla on lämpöä (siis tautia pukkaa) nousemassa ja alkaa olla aika euforinen olo mut mua nyt vaan naurattaa tuo sunkin kuvitteellinen tilanne. :laugh:

Ei, hän on liian nuori, nyt ajattelin nauttia vapaudesta ja yöelämästä ilman ketään erityistä. Piiitkästä aikaa. Et usko mikä fiilis. =)

Baariseikkailuihin pitäydyn näin uskovaisena kommentoimasta (vaikka seksistä puhun suu vaahdossa, hehheee), mutta mä luulen että sinkkuus tekee nyt sun tilanteessa ihan hyvää. :)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="kiinnostunut";29674859]Saako kysyä, että oletko hommannut oman asunnon nyt, kun olet eronnut avopuolisostasi? Löytyikö helposti?[/QUOTE]

Juu olen muuttamassa ensi kuussa yksiöön ja nyt olen äidilläni, mikä nyt on äärimmäisen hyvä koska välillä olen niin surullinen etten pysty edes syömään. Ja silloin kun itkee ja ikävöi toista niin pelkää samalla että jatkuuko tää miten kauan, enkä pysty olemaan yksin koska sit ajattelen vian sitä. Vaikka normaalisti olen tosi itsenäinen ihminen :D Eron tuska on niin sydäntä repivää ja kaikki pitää tavallaan opetella uudestaan.

Kuis tellä HG se ero nyt sit tuli? (Sori, jos oot jossain toisessa ketjussa tätä avannut niin on jäänyt huomaamatta.)

Ja jottei menis ihan ohi aiheen, niin kerropa vielä siitä pelurista, jonka luota just tulit: miksi aattelet, että mies olis sellainen?

Kuis tellä HG se ero nyt sit tuli? (Sori, jos oot jossain toisessa ketjussa tätä avannut niin on jäänyt huomaamatta.)

Ja jottei menis ihan ohi aiheen, niin kerropa vielä siitä pelurista, jonka luota just tulit: miksi aattelet, että mies olis sellainen?

Aika yllättävän hyvin, vaikka itse olen niin kova jahkailija (pelkuri?) etten pysty olemaan se osapuoli joka sanoo "tää oli tässä", vaan jatkuvasti antasin uutta toivoa ja mahdollisuuksia.. :( Ihailen yli kaiken rohkeita ja päättäväisiä ihmisiä. Minusta ei oo siihen, vihaan loppuja enkä vieläkään näe elämää ilman miestäni. Mutta todellisuus on se ettei musta ole tarpeeksi uskomaan meidän juttuun ja mies turhautuu ja masentuu siitä ettei pysty ymmärtämään Sitoutumiskammoinen hänen mielestään olen ja hän on sitä mieltä et meidän tulee jatkaa sitten kun olen valmis asettumaan aloille.

Noh, tuo pleijeri on lyhytjännitteinen paitsi kun valomerkki lähestyy jolloin kyllä antaa kaiken huomionsa ja efforttinsa mutta ihan hauskaa tutustua siihen.. Saa nähdä vähän minkälaisia käytöstapoja heillä nykyään on ;p

Aika yllättävän hyvin, vaikka itse olen niin kova jahkailija (pelkuri?) etten pysty olemaan se osapuoli joka sanoo "tää oli tässä", vaan jatkuvasti antasin uutta toivoa ja mahdollisuuksia.. :( Ihailen yli kaiken rohkeita ja päättäväisiä ihmisiä. Minusta ei oo siihen, vihaan loppuja enkä vieläkään näe elämää ilman miestäni. Mutta todellisuus on se ettei musta ole tarpeeksi uskomaan meidän juttuun ja mies turhautuu ja masentuu siitä ettei pysty ymmärtämään Sitoutumiskammoinen hänen mielestään olen ja hän on sitä mieltä et meidän tulee jatkaa sitten kun olen valmis asettumaan aloille.

Noh, tuo pleijeri on lyhytjännitteinen paitsi kun valomerkki lähestyy jolloin kyllä antaa kaiken huomionsa ja efforttinsa mutta ihan hauskaa tutustua siihen.. Saa nähdä vähän minkälaisia käytöstapoja heillä nykyään on ;p

Ei millään pahalla, älä loukkaannu, mut miks sun täytyy sekaantua aina miehiin joissa on haastetta (omien sanojesi mukaan). Ensin mortsu, sitten pleijeri. :D

mitä ihmeen haastetta on pleijjerissä, siltähän saa takuuvarmasti

jos haastetta haluaa niin kannattais iskeä (tai yrittää iskeä) joku meikäläisen tapainen

Pleijerissä se haaste onkin siinä että miten saa pidettyä aloillaan, on kuin joku hauki joka karkaa kun just on saanut sen koukkuun.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä