Naisen "iloinen juttelu" on flirttiä, laintion keikuttelua ja ripsien räsyttelyä. Ei sovi varatulle eikä varsinkaan uskovaiselle.
No niin lutkatutka, mun provotutka alkoi hälyttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Naisen "iloinen juttelu" on flirttiä, laintion keikuttelua ja ripsien räsyttelyä. Ei sovi varatulle eikä varsinkaan uskovaiselle.
jos silmäluomet tai lantio ei liiku, ne on rikki.
Luetko sä mun ajatuksia echo?Tässä juuri pelurin luolta tulleena ja koko eilisen ja sitä edellisen baari illan sen kanssa tanssineena ja jutskailleena, voispa nähdä sen onko toinen oikeasti playboy.. Hyvä lukea tää keskustelu niin säästyy nyt sinkkuuduttua monilta sydänsuruilta!
![]()
jos silmäluomet tai lantio ei liiku, ne on rikki.
Parisuhteessa elävien naisten flirtti on aina täysin tiedostamatonta ja tahatonta ja siksi sallittua. Nyt on oksennusämpärille käyttöä.
Siis sitä mormoniako tarkoitat nyt? :O
Ei, hän on liian nuori, nyt ajattelin nauttia vapaudesta ja yöelämästä ilman ketään erityistä. Piiitkästä aikaa. Et usko mikä fiilis. =)
Ei, hän on liian nuori, nyt ajattelin nauttia vapaudesta ja yöelämästä ilman ketään erityistä. Piiitkästä aikaa. Et usko mikä fiilis. =)
Mun täytyy kyllä muuttaa vastaustani. Mää en varmaan tunnitais pelimiestä vaikka sellanen tanssis alasti mun nokan edessä :|
Kuis tellä HG se ero nyt sit tuli? (Sori, jos oot jossain toisessa ketjussa tätä avannut niin on jäänyt huomaamatta.)
Ja jottei menis ihan ohi aiheen, niin kerropa vielä siitä pelurista, jonka luota just tulit: miksi aattelet, että mies olis sellainen?
Aika yllättävän hyvin, vaikka itse olen niin kova jahkailija (pelkuri?) etten pysty olemaan se osapuoli joka sanoo "tää oli tässä", vaan jatkuvasti antasin uutta toivoa ja mahdollisuuksia..Ihailen yli kaiken rohkeita ja päättäväisiä ihmisiä. Minusta ei oo siihen, vihaan loppuja enkä vieläkään näe elämää ilman miestäni. Mutta todellisuus on se ettei musta ole tarpeeksi uskomaan meidän juttuun ja mies turhautuu ja masentuu siitä ettei pysty ymmärtämään Sitoutumiskammoinen hänen mielestään olen ja hän on sitä mieltä et meidän tulee jatkaa sitten kun olen valmis asettumaan aloille.
Noh, tuo pleijeri on lyhytjännitteinen paitsi kun valomerkki lähestyy jolloin kyllä antaa kaiken huomionsa ja efforttinsa mutta ihan hauskaa tutustua siihen.. Saa nähdä vähän minkälaisia käytöstapoja heillä nykyään on ;p
Ei millään pahalla, älä loukkaannu, mut miks sun täytyy sekaantua aina miehiin joissa on haastetta (omien sanojesi mukaan). Ensin mortsu, sitten pleijeri.![]()
mitä ihmeen haastetta on pleijjerissä, siltähän saa takuuvarmasti
jos haastetta haluaa niin kannattais iskeä (tai yrittää iskeä) joku meikäläisen tapainen
Pleijerissä se haaste onkin siinä että miten saa pidettyä aloillaan, on kuin joku hauki joka karkaa kun just on saanut sen koukkuun.
Pleijerissä se haaste onkin siinä että miten saa pidettyä aloillaan, on kuin joku hauki joka karkaa kun just on saanut sen koukkuun.