P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja toiset sitten taas haluaa seurustella ihmisten kanssa, eikä pyydystellä eläimiä.
Nii. Paitsi että mun mies voisi joskus todeta että "otin vaimokseni lahnan". :ashamed:
Opin muuten vastikään, että englanninkielinen vastine lahnailmiölle on "starfish". Makaa vain kaikki viisi sakaraa levällään.![]()
kannattais varmaan olla pikkusen aktiivisempi ettei tarttis lajitoverin tommosia sanoja sulle opettaa :stick:
Onneksi en siltä sentään oppinut
![]()
Mun mies on niin kohtelias että ei ole onneks sitä lahna-sanaa vielä sanonu, ei päivällä - eikä yöllä. Mut jotenkin mä aistin että jonkun pallokalan hän kokee saaneensa saaliiksi.![]()
Mun mies on niin kohtelias että ei ole onneks sitä lahna-sanaa vielä sanonu, ei päivällä - eikä yöllä. Mut jotenkin mä aistin että jonkun pallokalan hän kokee saaneensa saaliiksi.![]()
Mitä meinaat, milleen aistit? Aatteletko että se on tyytymätön?
Pallokala on tappavan myrkyllinen : /
En tiedä, voi olla mun omaa kuvitteluakin. Joskus vaan tulkitsen kehun loukkaukseksi.
"Oi kulta olet laihtunut".
"Sä olet siivonnut!"
Ei mun tartte tunnistaa semmoisia, kun mulla jo on mies.
Mene nyt hemmetin kuiva korppu jonnekkin muualle narisemaan, sinun juttujasi jaksa pirukaan
naisilla on villi tapa ylitulkita miehiä
kandee muistaa että me ollaan yksinkertasia
Viitannet nyt mun kohteliaaseen mieheen:aivan.
Mutta muutoin meidän naisparkojen on pakko tulkita miehiä. Muuten ollaan kaiken maailman pleijjerien pyöriteltävinä ja miehen jälkeen jää vaan savuavat rauniot. :|
kyllä teiltä ne asiansa osaavat pleijjerit jää tulkitsematta
Niin, parhaan pleijjerin tunnistanee vasta jälkeenpäin.
Niin, parhaan pleijjerin tunnistanee vasta jälkeenpäin.
parhaiten tollasilta varmaan välttyy kun ei itse pelaile mitään pelejä.
Muka "vahingossa" flirttailu on peli jota voi pelata puolison nenän alla. Tiihii joku mies puhui mulle, ai kauheeta olikohan pelimies hii hii nyt on kostea läikkä pikkareissa. Niin viatonta, niin oksettavaa.
jos sen tunnistaa pelimieheksi niin se ei ollut kunnollinen
parhaiten tollasilta varmaan välttyy kun ei itse pelaile mitään pelejä.