Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei. Kyse on siitä että mä en voi käyttäytyä miesten seurassa samalla tavalla kuin naisten, kokemusteni perusteella.
Siis miksi sun pitäisi voida? Kyllähän se vastapuoli aina vaikuttaa, miten hänen seurassaan käyttäytyy, olipa kyse miehestä tai naisesta. En taida ymmärtää mitä tarkoitat. Ja miten tuo pelimies-asia tähän kuuluu.
Et tajunnut. Siis: jos mä nauran ja hulluttelen samalla tavalla miesten kuin naisten seurassa niin osa miehistä tajuaa ottaa sen vaan vitsailuna (eli se mitä haluan), mutta osa alkaa myhäillä vähän liikaa ja tulla tuttavalliseksi.
Ja se joka innostuu mun hilpeydestä liikaa, voi olla joko pelimies, uskollinen perheenisä jolla nyt vaan ajatus harhailee sillä kertaa (yleensä vetäytyvät kun huomaavat innostuvansa liikaa) tai sit semmoinen joka ei saa naisilta paljon positiivista huomiota.
Toivoisin että tätä keskustelua ei siirrettäisi taas minua koskevaksi. Mutta toisaalta, tästäkin poikisi toinen jutunaihe: voiko miesten kanssa käyttäytyä kuten naisten, ilman että tulee jotain epämääräistä flirttiä?
En nyt ihan ymmärrä ongelmaa. Jos ap on naimisissa eikä halua mitään vilunkipeliä siihen, niin vaikka joku olisikin pelimies, mitä sitten? Eihän se pöksyihin pääse jos ei niitä jalkoja avaa. Ylipäätään minusta kaksiulotteinen jako pelimiehiin ja ei-pelimiehiin on syvältä.
Ei kaiken mitä joku täällä pohtii tai kirjoittaa tarvitse liittyä hänen elämäänsä.
No miksi sitten yleisestiottaen se jako pelimiehiin ja ei-pelimiehiin pitäisi tehdä?
Ei kaiken mitä joku täällä pohtii tai kirjoittaa tarvitse liittyä hänen elämäänsä.
Eikö sun mielestäsi ole olemassa pelimiehiä? Onko tuo Ellit.fi:n pelimiehen tunnistuslista ihan sit tarpeeton?
Ei oikeastaan, koska en jaottele ihmisiä sillä tavalla. Toki ihmiset käyttäytyvät eritavalla ja esim. reakoivat johonkin asiaa tavalla jota en oman kokemukseni pohjalta osannut odottaa.
Onko tuo Ellit.fi:n pelimiehen tunnistuslista ihan sit tarpeeton?
Tee toinen eikkari-nimimerkki jos haluat esiintyä tavan munanlutkuttajana.
Mä oon aatellut että jos joku mues kuvittelee musta ja itsestään jotain sen takia että olen hyväntuulinen niin se on vähän sen oma ongelma. Ei kukaan kumminkaan kehtais yrittää kun mulla on jo mies.
Nautit kuitenkin huomiosta kuten Echo ja kaikki muutkin naiset.
Nautit kuitenkin huomiosta kuten Echo ja kaikki muutkin naiset.
Joo kyllä kaikki ihmiset varmasti nauttii siitä että heille jutellaan ja ollaan ystävällisiä.
Hyi saasta.
Juu kyllähän se hyvin saastaista on jos jutella tykkää.
jos sen tunnistaa pelimieheksi niin se ei ollut kunnollinen