Mistä tunnistat pelimiehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";29674542]Oletko sä ap puutteessa?[/QUOTE]

Hmm, jos mä teen aloituksen vaikka

-Venäjästä
-huonosta säästä
-tautikierteestä

niin osoitanko mä sillä että tarvitsen noita kolmea, olen niiden puutteessa?

Siis miksi sun pitäisi voida? Kyllähän se vastapuoli aina vaikuttaa, miten hänen seurassaan käyttäytyy, olipa kyse miehestä tai naisesta. En taida ymmärtää mitä tarkoitat. Ja miten tuo pelimies-asia tähän kuuluu.

Et tajunnut. Siis: jos mä nauran ja hulluttelen samalla tavalla miesten kuin naisten seurassa niin osa miehistä tajuaa ottaa sen vaan vitsailuna (eli se mitä haluan), mutta osa alkaa myhäillä vähän liikaa ja tulla tuttavalliseksi.
Ja se joka innostuu mun hilpeydestä liikaa, voi olla joko pelimies, uskollinen perheenisä jolla nyt vaan ajatus harhailee sillä kertaa (yleensä vetäytyvät kun huomaavat innostuvansa liikaa) tai sit semmoinen joka ei saa naisilta paljon positiivista huomiota.

Toivoisin että tätä keskustelua ei siirrettäisi taas minua koskevaksi. Mutta toisaalta, tästäkin poikisi toinen jutunaihe: voiko miesten kanssa käyttäytyä kuten naisten, ilman että tulee jotain epämääräistä flirttiä?

Et tajunnut. Siis: jos mä nauran ja hulluttelen samalla tavalla miesten kuin naisten seurassa niin osa miehistä tajuaa ottaa sen vaan vitsailuna (eli se mitä haluan), mutta osa alkaa myhäillä vähän liikaa ja tulla tuttavalliseksi.
Ja se joka innostuu mun hilpeydestä liikaa, voi olla joko pelimies, uskollinen perheenisä jolla nyt vaan ajatus harhailee sillä kertaa (yleensä vetäytyvät kun huomaavat innostuvansa liikaa) tai sit semmoinen joka ei saa naisilta paljon positiivista huomiota.

Toivoisin että tätä keskustelua ei siirrettäisi taas minua koskevaksi. Mutta toisaalta, tästäkin poikisi toinen jutunaihe: voiko miesten kanssa käyttäytyä kuten naisten, ilman että tulee jotain epämääräistä flirttiä?

Joo, en ymmärrä vieläkään ongelmaa. Kai sinä itse (sorry jos tämä on nyt sitten keskustelun kääntämistä sinuun) valikoit miten toisia ihmisiä kohtaan käyttäydyt, he taas sen miten he sinua kohtaan käyttäytyvät.

Siis en käsitä miksi joku saisi käyttäytyä valitsemallaan tavalla, mutta muitten pitää käyttäytyä tämän ihmisen haluamalla tavalla, reagoida hänen käytökseen hänelle mieluisalla tavalla.

Mä taidan luovuttaa nyt. Uskovaisen näköjään pitää puhua jostain kanteleen soittamisesta, vertailla eri vauvanvaippamerkkejä ja sitä mistä tunnistaa yskänrokon.

Uskovainen nainen ei saa olla nainen, se ei saa miettiä niitä asioita mitä eikkaritkin miettii. Koska niiden asioiden miettiminenhän automaattisesti tarkoittaa niiden himoitsemista ja sairaalloista mielenkiintoa.
(tiedoksi: mä loppupäivän mietin aivan arkisia juttuja)

Huoh.

En osaa ajatella että kaikki miehet jotka "ihastuu" minuun tai ymmärtää jonkun asian väärin esim. flirttinä olisivat pelimiehiä. Niissä tilanteissa peräännyn tai selitän asian että vastapuoli varmasti ymmärsi jotakin väärin.

En nyt ihan ymmärrä ongelmaa. Jos ap on naimisissa eikä halua mitään vilunkipeliä siihen, niin vaikka joku olisikin pelimies, mitä sitten? Eihän se pöksyihin pääse jos ei niitä jalkoja avaa. Ylipäätään minusta kaksiulotteinen jako pelimiehiin ja ei-pelimiehiin on syvältä.

En nyt ihan ymmärrä ongelmaa. Jos ap on naimisissa eikä halua mitään vilunkipeliä siihen, niin vaikka joku olisikin pelimies, mitä sitten? Eihän se pöksyihin pääse jos ei niitä jalkoja avaa. Ylipäätään minusta kaksiulotteinen jako pelimiehiin ja ei-pelimiehiin on syvältä.

Ei kaiken mitä joku täällä pohtii tai kirjoittaa tarvitse liittyä hänen elämäänsä.

No miksi sitten yleisestiottaen se jako pelimiehiin ja ei-pelimiehiin pitäisi tehdä?

Eikö sun mielestäsi ole olemassa pelimiehiä? Onko tuo Ellit.fi:n pelimiehen tunnistuslista ihan sit tarpeeton?

Mä oon aatellut että jos joku mues kuvittelee musta ja itsestään jotain sen takia että olen hyväntuulinen niin se on vähän sen oma ongelma. Ei kukaan kumminkaan kehtais yrittää kun mulla on jo mies.

Tee toinen eikkari-nimimerkki jos haluat esiintyä tavan munanlutkuttajana.

Miksi tekisin? Luuletko että uskova ei saa miettiä näitä?
Mä kirjoitan tosi monesta elämän osa-alueesta täällä, joten välillä myös petturimiehistäkin ja myös seksistä.

Yhteistyössä