T
tiia
Vieras
Olen eronnut ex miehen knassa ja meillä on vielä aika tulisia riitoja toistemme kanssa vanhoista ja uusista asioista ja kumpikin suuttu aina välillä toisilleen ettei nähä toisiamme vähään aikaan vaikka kuinka sanotaan en ikinä halua nähä sua jne.. niin kumminkin jollain syyllä muka tavataan toisemme,jotenkin tuntuu että emme osaa olla erossa kauaa toisistamme niin mistä se niinkuin johtuu rakkaudesta,mustasukkaisuudesta vai???
Sitten kun ollaan sovinnossa niin olemme toistemme kimpussa mussuttamassa/pussailemassa ja seksi on niin ihanaa hänen kanssaan en ymmärrä miksi aluksi olen muutaman päivän hänelle vihainen ja sitten tulee kamala ikävä häntä etten voi olla vihainen hänelle ja hän on pitkävihaisempi kuin minä jossa taas kestää kauemminleppyä.
Mistä moinen johtuu ja onko muilla samaa ongelmaa??
Sitten kun ollaan sovinnossa niin olemme toistemme kimpussa mussuttamassa/pussailemassa ja seksi on niin ihanaa hänen kanssaan en ymmärrä miksi aluksi olen muutaman päivän hänelle vihainen ja sitten tulee kamala ikävä häntä etten voi olla vihainen hänelle ja hän on pitkävihaisempi kuin minä jossa taas kestää kauemminleppyä.
Mistä moinen johtuu ja onko muilla samaa ongelmaa??