Mistä tietää onko rakkautta vielä jäljellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiia

Vieras
Olen eronnut ex miehen knassa ja meillä on vielä aika tulisia riitoja toistemme kanssa vanhoista ja uusista asioista ja kumpikin suuttu aina välillä toisilleen ettei nähä toisiamme vähään aikaan vaikka kuinka sanotaan en ikinä halua nähä sua jne.. niin kumminkin jollain syyllä muka tavataan toisemme,jotenkin tuntuu että emme osaa olla erossa kauaa toisistamme niin mistä se niinkuin johtuu rakkaudesta,mustasukkaisuudesta vai???
Sitten kun ollaan sovinnossa niin olemme toistemme kimpussa mussuttamassa/pussailemassa ja seksi on niin ihanaa hänen kanssaan en ymmärrä miksi aluksi olen muutaman päivän hänelle vihainen ja sitten tulee kamala ikävä häntä etten voi olla vihainen hänelle ja hän on pitkävihaisempi kuin minä jossa taas kestää kauemminleppyä.
Mistä moinen johtuu ja onko muilla samaa ongelmaa??

kai se on niin että on helpompi tietää JOS EI OLE RAKKAUTTA.Eli on aivan sama miten kaikki menee ja missä toinen on ym.Näin meillä visiin kun mies nukkunutkin jo puoltoista vuotta eri huoneessa ja viettää kaikki vapaa-aikansa muualla kuin minun kanssani.ELI aivan sama jo mullekkin ja mietin jo milloin haen eropaperit.

tietää että ei rakasta kun ajatus elämisestä ilman kumppania on loistava.. sii ei kaipaa kumppania ja kun hän on paikalal niin ärsyttää ettei hän ole poissa...

rakastan häntä yhä vaikka hän on minua loukannut ja minä häntä.Hän on sanonut että tykkää minusta muttei koskaan että rakastaa,ehkä siks kun hän ei paljon puhu omista tunteistaan tai osaa puhua niistä minulle.Hän on välillä aika mustasukkainen mua kohtaan ja jos olen jonkun miehen seurassa siis kaverin.

Olen eroamassa ja mietin ihan samoja asioita. En voi kuvitellakaan toista miestä rinnalleni, kaipaan oman miehen kainaloon, mutta käytännön asiat ja pitkään jatkuneet muut ongelmat ovat tai tuntuvat liian suurilta esteiltä yhteiselolle. Mutta rakkautta on varmasti jäljellä, mutta se ei taida aina riittää.. :( Välillä mietin, että onko tämä vaan pelkoa yksin jäämisestä, mutta toisaalta arki sujuu ihan ok yksinkin ja nautin toisaalta itsenäisyydestäni, joten ei kai ole sitäkään. Ikävä vaan on, mutta vaikea vaan enää unohtaa kaikkea pahaa oloa mitä tilanne on aiheuttanut.

Yhteistyössä