mistä tietää onko masentunut vai itsetuhoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maija"

Vieras
Olen yh lapseni isä hylkäsi meidät ja ennen kuin lapsi syntyi ja olemme siitä asti olleet toistemme kimpussa sanallisesti joka menee henkisen väkivallan puolelle.
Nyt minusta tuntuu jo että voisin tehdä joitan lapselleni jota rakastan mutta hän oli vahinko joka pilasi meidän suhteen lapsen isän kanssa.
Välillä ajattelen et en jaksa enään ja tapan itseni ajamalla rekkaa kohti tai pillereillä.
Olen niin pettynyt itseeni ja mieheen.
Joskus mietin että kuristasin 2v lapseni ja silloin kun tekisi mieli niin tehdä joudun menee eri huoneeseen varalta koska tiedän sen että kadun sitä jos teen niin hänelle.
Mikä mua vaivaa olen ollut lapsen syntymästä todella väsynyt,onneton,pettynyt,itken päivittäin josta muut ei tiedä tosin lapsen isä tietää kaiken :(
En jaksa enään yrittää.

Jos tuolta tuntuu, voit soittaa vaikka heti 112:een. He järjestävät teille apua. Päivällä voi ottaa yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen. Olet yrittänyt liian kauan selvitä yksin, hae jo ihmeessä apua.

[QUOTE="vieras";27048362]Jos oikeesti tuntuu siltä, että voisit kuristaa lapsesi niin soita NYT 112.[/QUOTE]

Sama vieras jatkaa. Jos on lapsen syntymästä asti ollut paha olla niin sulla taitaa olla synnytyksen jälkeinen masennus. Mulla se alkoi lapseni ollessa noin 8kk ja on jatkunut tähän päivään saakka (lapseni on nyt 3v). Älä pelkää pyytää apua!

Lapsen isä syyttä minua kaikesta uhkailee minua viemällä huoltajuuden pois,nykyään pelkään lapsen isää koska hän on 5kk sitten tönäissyt minut todella pahasti nurin ja löi minua alaselkään nyrkillä joten meinas lähtä taju ja oli mustelmilla alaselkä joka oli todella kipeä kerroin ystävälleni hän kehoitti minua poliisille olisin mennytkin ja sanoin miehelle tekeväni hänestä ilmoituksen hän pyyteli anteeksi tekoa uskoin häntä ja en tehnyt ilmoitusta myöhemmin hän taas uhkaili minua ettei mua kukaan usko pidin itseäni syyllisenä kaikkeen :('
Olen tähän mennessä vältellyt häntä joka on vaikeaa koska asuu lähellä samalla paikkakunnalla.
Kun hän ei kuullut minusta mitää ja ei nähnyt minua pitkään aikaan hän kävi minun ulkoovella hiippaileen yöllä ja näin hänet ikkunasta ja hän on seurannut minua välillä kun menen töihin,pelkään häntä todella paljon että hän lyö minua taas ja en uskalla tehdä ilmoitusta.

En ymmärrä miksi mies seurailee minua tai uhkailee olen ollut häntä kohtaan mukava ja rakastan häntä vieläkin syvästi,mutta rakastan lastani ja en halua että hän tekee lapselleni mitään.
Välillä olemme olleet sovussa lapsen isän kanssa ja en pakota häntä näkeen lasta jos hän ei halua,välillä olemme miehen kanssa suudelleet ja halaillu toisiamme hän on varmaan mustasukkainen minusta joko lapselleen tai muille en tiedä.
Voiko hän tosissaan viedä minulta huoltajuuden?

Yhteistyössä