V
"vieras"
Vieras
Mitä oireita liittyy masennukseen? Millaisia oireita on ollut teillä, ketkä olette saaneet masennuslääkkeet tai sairauslomaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minusta jo se, ettei tunne oikeutusta tunteisiinsa on aika hyvä syy olla masentunut.. Jotakin on vialla, jos niin tuntee.Kun minusta tuntuu, että minulla ei ole mitään syytä tai oikeutta olla masentunut. Silti tunnen itseni koko ajan ahdistuneeksi, turhautuneeksi ja hyödyttömäksi. Olen itkuinen ja unohtelen asioita. Esimerkiksi keskustelut ei jää minulle mieleen, en ehkä jaksa keskittyä niihin. Lopetin tosi rakkaan harrastuksen, kun en enää saanut siitä mitään.. ei vaan huvittanut enää. Seksi ei ole kiinnostanut enää pitkään aikaan.
Kun minusta tuntuu, että minulla ei ole mitään syytä tai oikeutta olla masentunut.
Mä en oikeastaan enää muista, miten kaikki alkoi. Siitä on jo kymmenisen vuotta. Kai mä olin ollut sitä ennen vuosia jo masentunut ja se oli mulle normaalia. Mutta uusiutumiset tunnistan siitä että olen ahdistunut ja alakuloinen, saamaton, väsynyt ja kiukkuinen.