Mistä te keskustelette miestenne/vaimojenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuulija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikesta mahdollisesta: uutisista ja ajankohtaisista aiheista, tieteestä, historiasta, musiikista ja muista taiteista, matkailusta ja matkakohteista, lapsista, perheen yhteisistä hommista ja suunnitelmista, omista ja puolison suunnitelmista, hankinnoista kotiin, itselle, miehelle ja lapsille.... Ihan kaikesta mahdollisesta. Myös siitä, mitä tänään syötäisiin :)

Eipä meillä juuri ole kiellettyjä puheenaiheita. Puhumme kaikesta, mikä kiinnostaa. Minulle se onkin yksi parhaita asioita meidän suhteessa. Olen sellainen jolle mies voi esittää ajatuksiaan ja kerron sitten näkökantani tai pohdin sitä hänen kanssaan lisää.

• Tykkää
Reactions: Data
Meillä ei oikeastaan ole aihetta josta ei tulisi lätistyä. Kyllä riittää juttua.
Esim.
- Päivän kuulumiset
- Työasiat
- Lasten asiat
- Päivän uutisaiheet
- Päivän juorut ;)

Nämä kuuluu päivittäisiin höpötyksiin.

Sitten kun istutaan iltaa pitkän kaavan mukaan, puhutaan mm;
- Parisuhteesta ja sen asioista
- Seksistä
- Ihmissuhteista
- Lapsuudesta
- Menneisyydestä
- Tulevaisuuden haaveista
- Rakkaudesta

Siis ihan samoja asiota käydään meilläkin läpi,mutta miksi minusta tuntuu,että keskustelu on vain sitä Hyvää päivää-tyyliin
En teiä mitä kaipaan,mutta jotain keskusteluista puuttuu

No ihan mista vaan.
Esim. eilen Skypessa puhuttiin paivan kuulumiset ja tekemiset. Sitten ainakin kesan lomareissusta, Cup of Nationsista ja Valioliigasta, miehen veljen ongelmista, Britannian lumikaaoksesta, mun varpaankynsista ja kasvissyonnista ja siita, kuinka meidan suhde alkoi.

kaikesta mahdollisesta. Päivän tapahtumista, iloista, suruista, mieltä painavista jutuista, haaveista, toiveista, uutisista, juoruista, arkipäiväisistä asioista kuten: mitä syötäisi, kotitöistä, lasten asioista, lapsista ylipäätään, miehen työasioistakin välillä. Sitten tietenkin riidellään, lässytetään, manataan yhdessä jotain tiettyä henkilöä tai asiaa jne. IHAN kaikesta siis.

Aika monesta asiasta. Itse asiassa saatan möläytellä miehelle jotain tyhmiä, ties mistä päähänipälkähtäneitä juttujakin, joita se ihmettelee mut aika monesti alkaa kanssani niitä pohtimaan..:D

Ihan kaikesta. Ollaan puolisoita, parhaita ystäviä ja luottoihmisiä toisillemme. Ei ole mitään kiellettyä puheenaihetta ja mies on siitä ihan mahtava kun voin kysyä mitä vain mitä päähän pälkähtää ja alkaa tosissaan miettimään sitä. Siis tälläisiä "mitä jos" kysymyksiä tarkoitan :)

Yhteistyössä