Mistä selville salaisen/pre paid liittymän numeron omistaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja www
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Vieras
Joo voisin tietysti soittaa ja kysellä kuka siellä laittaa yöllä viestejä, mutta en viitsi... Tekstiviestikysely ilmoittaa että on salainen tai pre paid numero. Saako soittamatta mistään selville kenen numero on kyseessä?

viranomaiset ehkä pystyvät selvittämään numeron perusteella, jos pelkästään salainen, mutta pre paidia ei pysty selvittämään millään... korjatkaa jos olen väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
viranomaiset ehkä pystyvät selvittämään numeron perusteella, jos pelkästään salainen, mutta pre paidia ei pysty selvittämään millään... korjatkaa jos olen väärässä.

Eikä viranomaisetkaan niitä tietoja jakele noin vain. Mutta saavat kyllä selville.

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

Olet täysin oikeassa. Tietysti jos prepaidia on ladattu netissä, niin saattaa olla mahdollista.

Mulla on toi sama ongelma myöskin. N. puoli vuotta sitten mulle tarjottiin mahdollisuutta seurata mun unelmaa musiikin parissa. Kieltäydyin, koska minulla oli vielä koulua jäljellä, mutta sain numeron, johon soittaa jos mieli muuttuu. Numeron antanut henkilö oli levy-yhtiöstä, ja nyt olen kadottanut puhelimen, jossa numero oli. Yritin kysellä numeroa kaikista mahdollisista puhelinpalveluista mutta mistään sitä ei joko löytynyt ollenkaan tai minulle imoitettiin vain numeron olevan salainen. Olen jo alkanut menettää toivoni asian suhteen kun vihdoinkin muutin mieleni asian suhteen, onko se siis totta että vain viranomaiset voivat selvittää numeron, jos se on salainen?

Olet kyll väärässä pre paid jutkussa on yksi juttu että piliisilla jos on pätkä sinun äänestä he laittavat sen ohjelman sisälle ja kun sä soitat se ohjelma tuntee sut ja aloitta nauhottaman. Mutta siinä tapauksessa jos sinut epäillään jostakin. Yhdellä tutulla oli kokemusta noin viisi vuotta sitt. Ja hän sanoi ett oli ostanu käteisellä aina

Yhteistyössä