Mistä pitkälahkeisia äitiysfarkkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Mistä te muut pitkät odottajat olette löytäneet riittävän pitkälahkeisia housuja? Itselläni on pituutta 177 cm ja lähinnä farkut hakusessa. Muutamia olen kokeillut, mutta lahkeet ovat auttamatta liian lyhyet. Vinkkejä otetaan ilolla vastaan!

H&M:llä on suht pitkät lahkeet..sit on toi bebes vai mikä se nyt on...en oo ostanu niitä mutta niillä on nättejä vaatteita.
http://www.bebes.fi/kauppa/?cookiecheck=1

H&M:n farkut (se ainoa malli, joka kahdesta myymälästä löytyi...) testattu eikä pituus riitä. Noita Bebesin farkkuja katselin netistä ja hyviltä näyttävät, mutta missään ei lue lahkeenpituutta. Onko kellään tietoa/ kokemusta? Voisin lähteä myymälään, jos tietäisin tarkemmin, turhaan en kuitenkaan haluaisi mennä, kun en ihan lähellä asu...

Mistä Lindexiltä olet löytänyt? Forumista olen katsonut ja siellä ei ollut yksiäkään. Oman pikku paikkakuntani Lindexiltä löysin yhdet ale-farkut, jotka olivat muuten hyvännäköiset, mutta -ylläri- liian lyhyet. Taidan olla varsinainen ongelmatapaus...
Kiitos kuitenkin vastauksistanne. :) Lisää vinkkejä?

Minulla pitkär jalat ( en kyllä ole noin pitkä vaan 170, mutta yleensä housut aina lyhyet) Löysin äitiysfarkkuja Lindexiltä, niissä riitti lahkeenpituus.

Yhteistyössä