Mistä nätti mekko lahjaksi kummitytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällä

Vieras
Pitäisi löytää joku kiva arkimekko (päiväkotiin, kaverisynttäreille) 110 cm koossa kohtuulliseen hintaan. Kaupoissa on tällä hetkellä lähinnä toppavaatteita ja juhlahörselöitä. Vinkkejä otetaan vastaan, myös nettikaupat. Just selasin Onnen Muruset, mutta siellä ei oikein ollut etsimääni.

Pääsen käymään kaupungilla su tai ma ja aikaa on max. pari tuntia. Siksi olisi kiva saada jo etukäteen vinkkejä mistä voisi löytyä jotain kivaa (esim. Lindex, KappAhl, H&M jne.)

No juurihan sinä ne sanoit, Kappis, Lindex ja Henkkari. Sieltähän ne "parhaat palat" noiden suhteen on aina löytynyt. Ehdottomasti käy tsekkaamassa nuo kaikki.
Ja prisman Ciraf. Niillä on kanssa tosi kivoja joskus.

juhokustin nettikaupassa on finlaysonin superkestäviä ja pitkähihaisia muumiaiheisia hauskannnäköisiä mekkoja/tunikoita parillakympillä. Minä olen juuri ostattelemasas sellaista tytylle joululahjaksi.

Kurkkaapa www.ellajasusi.fi, siellä oli ainakin mun mieleen muutamia tosi kivoja just arkikäyttöön sopivia mekkoja. Muutama muukin kiva nettikauppa tulee mieleen, kuten metkula ja sisukas, mutta suurimmassa osassa tuntuu pyörivän enimmäkseen samat merkit. Onnea etsintöihin!

Mä ostin omalle kummitytölle henkkamaukalta harmaan liivimekon.http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_1113_078R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.15]&set=key[width],value[3056]&set=key[height],value[3574]&set=key[x],value[484]&set=key[y],value[625]&call=url[file:/product/large]

Yhteistyössä