Mistä pieniä lisätuloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä kotiäiti

Vieras
Kotiäitinä tällä hetkellä. Huutiksessa olen myynyt tavaraa, nyt vaan ei kesäaikaan tahdo kauppa käydä. Mikään tupperware tms. esittely ei tule kuuloon, koska en ole sosiaalinen tyyppi. Onko mitään kotona tehtävää työtä jossa ei tarvitsisi pitää esittelyjä ja voisi tienata hieman?

Kiitos asiallisista vastauksista.
Nuo konsultin hommat, eikös niissä kumminkin esittelyä aina jonkin verran ole? tai no ei noissa meikeissä varmaan mutta tuossa partyliten työssä ainakin.
Käsitöitä tekemään ei oikein ole, askartelua kortteja tms. osaan tehdä mutta niitä on vaikea saada myytyä asti.

Itse myyn Kotigastronomin tuotteita silloin kun siltä tuntuu ja kun asiakkaat innostuvat tilaamaan. Niistä saa kivaa lisätienestejä eikä ole pakko pitää esittelyjä, keräät vain asiakkailta tilaukset ja rahat ja laitat tilaukset menemään eteenpäin. Itse myös maksan ne netissä samantien niin tulevat nopeammin ja käytän myös Matkahuoltoa hakupaikkana.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotigastronomin myyjänä:
Itse myyn Kotigastronomin tuotteita silloin kun siltä tuntuu ja kun asiakkaat innostuvat tilaamaan. Niistä saa kivaa lisätienestejä eikä ole pakko pitää esittelyjä, keräät vain asiakkailta tilaukset ja rahat ja laitat tilaukset menemään eteenpäin. Itse myös maksan ne netissä samantien niin tulevat nopeammin ja käytän myös Matkahuoltoa hakupaikkana.

mitäs tuotteita nuo ovat?

Mulla on mausteita niin ruoanlaittoon kuin leivontaankin, keittiövälineitä, leivontatarvikkeita, pippurimyllyjä, teetä, kahvia, maustepurkkeja, keitot, pata-ainekset, kastikkeet, marinadit, liemijauheet. Vasta itse tilasin viime viikolla ison kasan mausteita ja samalla meni yhden asiakkaan tilaus ja eilen sain ne sitten hakea Matkahuollosta. Ja voin sanoa että olen tosi tyytyväinen tuotteisiin.

Ikävä kyllä olen sitä mieltä että hlön jolla ei ole taloudellisesti varaa jäädä kotiäidiksi ei tule sitten jäädä vaan mennä töihin. Eihän pääsääntöisessä työssäkään tarvitse 100%sti olla vaan voi sovitella esim. osittaiselle hoitovapaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Kannattaisiko lopetta kotiäitiyily jos siihen ei varaa?

nää on tän palstan suola :D
et sitten edes vaivautunut kysymään ap:n lapsen/lasten ikää, vaan pistäisit mamman takas töihin. ap.han kysyi, mitä voisi tehdä, että pärjäisi. hän ei siis ensimmäisenä ollut kysymässä paljonko sossusta saa rahaa.

tää on välillä ihme palsta: pitäisi hoitaa lapset kotona ja samalla olla nostamatta valtion maksamia tukia ja käydä töissä. kele..

Alkuperäinen kirjoittaja vara:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Kannattaisiko lopetta kotiäitiyily jos siihen ei varaa?

nää on tän palstan suola :D
et sitten edes vaivautunut kysymään ap:n lapsen/lasten ikää, vaan pistäisit mamman takas töihin. ap.han kysyi, mitä voisi tehdä, että pärjäisi. hän ei siis ensimmäisenä ollut kysymässä paljonko sossusta saa rahaa.

tää on välillä ihme palsta: pitäisi hoitaa lapset kotona ja samalla olla nostamatta valtion maksamia tukia ja käydä töissä. kele..

Mene töihin, saisit rahaa ja yhteiskunta verotuloja.

3 vuodessa voit jopa jäädä töistä pois...ja ansaita paremmin....

eikä ole myyntipakkoa...ei välttämättä tarvitse jos ei halua..myydä mitään..haalii vaan innokkaita mukaan...mut myynnistä tulee lisää liksaa

Alkuperäinen kirjoittaja maailman laajin nettiverkkokauppa:
3 vuodessa voit jopa jäädä töistä pois...ja ansaita paremmin....

eikä ole myyntipakkoa...ei välttämättä tarvitse jos ei halua..myydä mitään..haalii vaan innokkaita mukaan...mut myynnistä tulee lisää liksaa

Jep jep :whistle:

Mulla ainakin toimii kivasti tää aloe veran jälleenmyyjähomma ja samalla saan olla kotona lapseni kanssa. Foreverillä on hyvät tuotteet hyvinvointiin. Ja tuotteet on sellaisia, että ihmiset niitä ostaakin. Tosi hyvä palkkiojärjestelmä... Alkusijoituksen tein, mutta kyllä se on kannattanutkin. Voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa homma! anna.el@luukku.com

Kotigastronomia tuossa joku olikin jo kertont myyvänsä. Minulla 2,5 vuoden Kotigastronomi-myyntityö takana ja varmasti kymmeniä vuosia edessä! On tosi helppoa lisäansiota ja toiminnan vapaus on ihan ykköstä! Ei tarvitse raportoida kenellekään, saa tehdä ihan omaan tahtiinsa. Tosi hyvä myyntikate ja lisäksi maan palkitsevin bonusjärjestelmä eli myyntikatteen lisäksi rahaa suoraan tilille! En voi kuin suositella! Yyveellä voi kysellä lisääkin.

Yhteistyössä