mistä nettikaupasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
lapselle kengät? Ei mitään lenkkareita eikä toppiksia, vaan haussa nyt sellaiset nätit talviset "buutsit", hienompiin tilaisuuksiin. Isommillehan löytyy pilvin pimein mut me tarvittais n. kokoa 23.
 

Yhteistyössä