Mistä juhlakengät pojalle kokoa 22?? Mistään ei tunnu löytyvän :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
ja kun en haluaisi hirveästi maksaa kun kerran vaan käytettäisiin yksissä häissä, siksi pitäisi jostain löytyä hyväkuntoiset käytetyt miel. mustat kengät.
Tytöille löytyy pilvin pimein mutta pojille ei :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Cittarista ite ostin aikoinaan Naperon mustat kengät kokoa 21. Muistaakseni 20? maksoivat.

Eilen katsoin cittarista niin pienin koko poikien juhlakengissä oli 26 :/ ja vauvojen kengissä ei ollut ollenkaan juhlakenkiä.
 

Similar threads

Yhteistyössä