kun kuopukselle löytyi småfolkin ompputoppa, nyt vaan surettaa ku isosiskon kokoa ei saa sitte mistään nettikaupasta
mut ehkä hänelle löytyy jostain kiva ison neidin takki.. onkos kukaan käyny esim zarassa viimeaikoina?? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kun kuopukselle löytyi småfolkin ompputoppa, nyt vaan surettaa ku isosiskon kokoa ei saa sitte mistään nettikaupastamut ehkä hänelle löytyy jostain kiva ison neidin takki.. onkos kukaan käyny esim zarassa viimeaikoina?? =)