yks toppavaatehuoli vähemmän..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
kun kuopukselle löytyi småfolkin ompputoppa, nyt vaan surettaa ku isosiskon kokoa ei saa sitte mistään nettikaupasta :( mut ehkä hänelle löytyy jostain kiva ison neidin takki.. onkos kukaan käyny esim zarassa viimeaikoina?? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kun kuopukselle löytyi småfolkin ompputoppa, nyt vaan surettaa ku isosiskon kokoa ei saa sitte mistään nettikaupasta :( mut ehkä hänelle löytyy jostain kiva ison neidin takki.. onkos kukaan käyny esim zarassa viimeaikoina?? =)

Onko sul kuvaa siitä? Kiinnostuin , mut en löytäny kuukkelil
 
joo, mä menin jo nukkuun tuolloin mut tässä kuva :D
31.jpg
 

Similar threads

Yhteistyössä