S
s
Vieras
mitkä olis hyvät talvikengät itelle, joissa ei jalka paleltus. noi missä vaan kangasvuori on ihan huonoja, niissä tulee heti kylmä. eikä muitakaan ollu viimesyksynäkään myynnissä.
mitään rumia "sämpylöitäkään" en tahtoisi, vaan nätit kengät joissa ei ois ihan tasanen pohja (eli olis vähän korkoa)
mitään rumia "sämpylöitäkään" en tahtoisi, vaan nätit kengät joissa ei ois ihan tasanen pohja (eli olis vähän korkoa)