Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Ei kuulu tänne,mutta jostain kysyttävä.Oliko sinun vaikeata avata ketjuun keskustelu?
itse en pääse kirjoittamaan mitään
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:ja missä mun toinen kenkä on?
pidä sinä broman vaa turpas kii...
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Ei kuulu tänne,mutta jostain kysyttävä.Oliko sinun vaikeata avata ketjuun keskustelu?
Ei ollu mitenkää vaikeeta..Kerranki tää sivusto pelittää ihan moitteettomasti, jos sitä meinaat.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
Vares 2-jäätynyt enkeli..JA aivan loistokommentti muuten..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Ei kuulu tänne,mutta jostain kysyttävä.Oliko sinun vaikeata avata ketjuun keskustelu?
Ei ollu mitenkää vaikeeta..Kerranki tää sivusto pelittää ihan moitteettomasti, jos sitä meinaat.
Itse en pysty tekemään aloitusta.Vastaamaan kylläkin.Kummallista
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Ei kuulu tänne,mutta jostain kysyttävä.Oliko sinun vaikeata avata ketjuun keskustelu?
Itse en pysty tekemään aloitusta.Vastaamaan kylläkin.Kummallista