Mistä langasta ootte kutonu villavaippahousuja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakurkku

Jäsen
22.03.2011
404
0
16
Otsikossa tulikin kysymys. Linkittäkääpä mulle. Miksi juuri siitä langasta ja oliko hyvä valinta.

Haluttais ainakin yhdet tehdä kokeeksi kun uusimmassa käsityölehdessä oli niin suloinen ohje, mutta mistä ihmeen langasta niitä neulotaan.
 
Loft-merinovillalangasta mä tein aikoinaan, tosin en tiedä onko sitä lankaa enää saatavissa. Oli ihanat värit ja tosi pitävät ja nätit pöksyt tuli aina, vaikka en mikään neulomisvirtuoosi ole.
 

Similar threads

Yhteistyössä