Mistä hyvä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Aikuisten oikeesti, mistä löytää mies. Joka on siis mielellään hyvä.

Baareista sitä ei löydä, eikä nuo nettipalstatkaan ole tuottanut tulosta, niissäkin pyöriny jo hyvän tovin.

Olen joo 3 vuotiaan pojan yh. Mutta elämä on mallillaan. Pidän huolta itsestäni ja menestyn töissä. Missä vika? Miksei miestä löydy? Olen nyt neljä vuotta kohta ollut yksin ja nyt alkaa tuo yksinolo maistumaan puulta.

Mä kanssa miettinyt samaa. Olen vasta vajaan vuoden ollut "sinkku", mulla kaksi lasta 3 ja 6-v. Vieä ei ole ajankohtaista ketään vakavasti etsiä, mutta tulevaisuudessa. Pelkään etten enää koskaan löydä ketään ja ikää nyt 31..:( Ehkä tyhmä ja ennenaikainen pelko, mutta kaikennäköstä pyörii päässä väliin. Mulla kanssa hyvä työpaikka, raha-asiat kunnossa ja paljon kavereita:)

Mä kanssa miettinyt samaa. Olen vasta vajaan vuoden ollut "sinkku", mulla kaksi lasta 3 ja 6-v. Vieä ei ole ajankohtaista ketään vakavasti etsiä, mutta tulevaisuudessa. Pelkään etten enää koskaan löydä ketään ja ikää nyt 31..:( Ehkä tyhmä ja ennenaikainen pelko, mutta kaikennäköstä pyörii päässä väliin. Mulla kanssa hyvä työpaikka, raha-asiat kunnossa ja paljon kavereita:)

Niin tuttu tunne... Itse oon "vasta" 26-vuotias, mutta silti. Oon niin kyllästynyt kun ei meinaa löytyä. Ja hyvä tulla sanoo, elä etsi. No jos oot aina yksin, niin väkisinkin tulee mieleen, et josko kohta mullekki löytys jostai sopiva. Ei, ei vaan löydy. Joo, seuraa saa, seksiin yms. kyllä hyvinkin helposti. Mutta ei se kiinnosta vaan se parisuhde. Ja sit kun löytää jonkun niin joillekkin miehille tuntus tulevan isona yllätyksen et oon oikeesti perheellinen, ja mun lapsi tarvitsee myös sitä huomioo... Ei oikein vakuuta, että sopisi silloin meille tämmöinen mies. :(

Mä oon jotenkin niin yltiöpositiivinen ja mun mottokin on et asioilla on tapana järjesttyä:) En siis osaa stressaa juurikaan mistään..Ei kai auta muu kuin olla silmät auki ja hymyillä KAIKILLE kaksilahkeisille. Yritän pitää elämäni akttivisena, eli juoksen paikasta toiseen ja kaverilta toiselle niinä viikkoina kun lapset ei ole mulla. osallistun kaikkiin tapahtumiin mitä eteen sattuu. Mitenkäs itse, tapaatko paljon ihmisiä ja harrastat paljon vai oletko totaali yh? Baareista ei mitään edes kannata etsiä, ihmiset ovat vain rasittavia kännissä.
Missä päin asut?

Yhteistyössä