voin yhtyä jokaiseen! mulla vaan kävi niin että lapsen isän kanssa seksi synnytyksen jäöleen oli vastenmielistä, koko mies vehkeineen ällötti aivan sairaasti,pakko oli vaan välillä tasasin väliajoin toimia "reikänä",jottei vieraissa kävisi...kävi kuitenkin...lapsen ollessa melkein kaksi,jätin ja aloitin oman elämän yh:na,ehdin elää 3 päivää kunnes löysin elämäni miehen,seksi oli taivaallista ja sitä oli monesti viikossa,vaikka lapsi nukkui (ja nukkuu edelleen) samassa huoneessa...pikkuhiljaa seksi alkoi vähenemään, sitä oli ainoastaan silloin kun lapsi oli isällään v-lopun,silloinkin vain toisena päivänä, ei missään nimessä kumpanakin v-lopun päivänä...nykyään seksiä on vain jos lapsi on isällään ja olemme olleet ravintolassa ottamassa...ja meinaan kuolla! haluisin edes kerran viikossa,ulkonäössäni ei ole mitään vikaa..asiasta olen puhunut monta kertaa,mutten mitään konkreettista syytä ole saanut ja mekin ollaan 23 ja 25-vuotiaita...aloitetta en uskalla tehdä,seksuaalinen viehätysvoima on mennyt kaikkina niinä iltoina kun olen leopardi stringit päällä odottanut että mies lopettaa tietokoneella pelaamisen...kaipuu miehen kosketukseen on niin paha että on ollut ihan hilkulla etten ole vieraaseen petiin mennyt vain seksin toivossa,sitten taas oman kullan kainaloon niin ois ollu hyvä olla..mut en haluu sille tielle lähteä. Puhuakkaan en viittis jatkuvasti asiasta miehelle, tulee semmonen olo et joutuu vonkaamaan ja sit ku mies jotai vaivautuu tekemään, niin tuntuu et velvollisuudesta koska vonkasin...vaikeeta ja vaikuttaa kaikkeen suhteessa, ainekin mun puolella! KERTOKAA MITEN OOTTE ASIASTA PUHUNEET MIEHILLENNE JA MIEHET, KERTOKAA MIEHEN NÄKÖKULMA MITEN ASIASTA PITÄIS PUHUA ETTEI EDELLÄMAINITTUA VELVOLLISUUTTA TULIS MIELEEN...ollan vasta vuos oltu ja lapsen isän kanssa #&%?$!* suhde takana, niin en viittis "tuhlata" nuoruusvuosia tämmösessä jutussa...mut kun eroa miettii, niin muistaa ja tuntee kuinka toista rakastaa, et onko tää oikea syy erota...Mies-76 oli hyvä miete siitä että kun suhde tasaantuu ja oma nainen on aina saatavilla, niin sitten ei enää kiinnosta...mut silti haluisin mielummin puhumalla selvittää asiat, ku lähtee tollee käänteispsykologialla leikkimään ja odottelemaan ja arvailemaan...