Mistä enää uskalatte ostaa vaateita,leluja?((((((((

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Fisher Pricen lelut ainakin on tietääkseni kaikki ihan turvallisia.
Anna brazit käyttöön vasta sitten, kun lapsi ei laita niitä enää suuhun.
Jos lelut eivät ole halvimpia mahdollisia, ne ovat oletettavasti ihan turvallisia käyttää. Ja kun annat lapselle vain omaa ikätasoaan vastaavia leluja, niin ne on suunniteltukin sen ikäiselle. Eli ei just vaikka niitä bratseja ihan pienelle.

Kyllä bratzeja mä voin laitta pois,entäs ne my litley pony?Näistä hän tykkä paljon,mutta joskus voi kyll laita suuhuun,ennen hän ei teki näin,mutta nyt otti esimerkki vauvasta.Mutta mä katsoin uutisia joskus kk sitten,eikö se fisher price ole mun mielestäni ihan turvallinen,kun näitä tehdään jossain kiinassa eikä kukaan valvo?Vai olenko minä väärässä?

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta lotimaisia puuleluja, tai teetä jollain puusepällä kotimaisesta puusta. Silloin voi olla varma tuoteen puhtaudesta.
:o :(

Meillä on esim keinuhevonen joka on teetetty, sit pieni puinen hevonen, jonka isäni on vuollut puusta, nyt isäni teki nukkekodin. Isäni on eläkkeellä oleva maanviljelijä, ei puuseppä :) Sit meillä on puusta tehty nukenkehto, puisia autojakin. Mutta myös ihan tavallisia leluja. Kotimaisesta villalangasta saa nukeille vaatetta jne.. räsynuket (mollamaijat) on tytöillä suosittuja ja varmaan niihinkin löytyy kunnollista kangasta. Jos siis haluaa takeet puhtaista ja vaarattomista leluista lapsille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
miksi mä en ollut niin viisas ennen,nyt oikeasti ahdista :ashamed:

ei kukaan muukaan ole yhtään sen viisaampi.

tai no, on niitä joitakin perheitä, jotka näkevät järjettömyyden, ja muuttavat johonkin korpeen, kasvattavat itse kaiken. tosin usein nämä sitten elelevät työttömänä yhteiskunnan rahoilla...

ei sekään ole oikein.
on oikein karata kaikkea, jos sitten oikeasti pärjää omavaraisesti, eikä elä kuten toiset, mutta muiden rahoilla

Yhteistyössä