Mistä edullinen läppäri?

Paljon halvemmalla tai ainakin paremman ns bisnesmallin saa kun ostaa käytetyn. Niitä saa 1kk takuulla tms, googlaa käytetty kannettava. Pari firmaa ainakin myy noita töikseen. Hinnat 200-300e.

Haluat siis ehdottomasti uuden? Jos käytetty kelpaa, niin huutonetistäkin saa edullisesti. Tosin niistä ei sitten koskaan tiedä, mimmosessa kunnossa ne todellisuudessa on. Itse oon pari kertaa siellä myynyt ja ovat olleet hyvässä kunnossa. Syy myymiseen on ollut vain se, että olen halunnut uuden koneen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Haluat siis ehdottomasti uuden? Jos käytetty kelpaa, niin huutonetistäkin saa edullisesti. Tosin niistä ei sitten koskaan tiedä, mimmosessa kunnossa ne todellisuudessa on. Itse oon pari kertaa siellä myynyt ja ovat olleet hyvässä kunnossa. Syy myymiseen on ollut vain se, että olen halunnut uuden koneen. :D

Ehdottomasti uusi sais olla =)

kannattaa valita läppäri ominaisuuksien mukaan - ei hinnan. Pari ohjekysymystä/neuvoa:
1. kannettavuus - mukaan matkalle ja kahvilaan vai olohuoneen ja makkarin välinen matkustus? VASTAUS: Kevyt läppäri/miniläppäri matkakäyttöön ja kotikäyttöön ~3kg kone.

2. pelikoneeksi, surffaukseen, dvd-katseluun?
VASTAUS: panosta näyttöön, jos tarkoitus pelaaminen tai dvd-katselu tmv. hyvää näyttöä tarvitseva. Jos tarvitset pelikonetta, panosta suorituskykyyn.

3. Jos ostat lapselle konetta, kysy häneltä itseltään, mihin käyttää

4. JOS kotona on suht. tehokas pöytäkone, ei voi sitä käyttää raskaampaan käyttöön, ei läppäriä.

5. Mene elektroniikkakauppaan, ja kysy myyjältä apua.

Yhteistyössä