Mistä biisistä sulle tulee KESÄfiilis?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valvomon "Mikä kesä" ja Dannyn "Kesäkatu" tulee ensimmäisinä mieleen.

Minunkin mielestä Mamban "Vielä on kesää jäljellä" antaa vaan sellaisen ikävän fiiliksen, että kesä alkaa olla jo ohi.
 

Yhteistyössä