H hyyyyyi Vieras 12.05.2011 #4 [QUOTE="ihana";23748250]mamba; vielä on kesää jäljellä [/QUOTE] oksetus mikä kappale (falski)...ja saa fiiliksen että kesä siis lopussa jo kohta
[QUOTE="ihana";23748250]mamba; vielä on kesää jäljellä [/QUOTE] oksetus mikä kappale (falski)...ja saa fiiliksen että kesä siis lopussa jo kohta
D dsa Vieras 12.05.2011 #5 Valvomon "mikä kesä" ja Gina G "ti amo"... Noista ainakin tulee kesäfiilis...
PinkLily Aktiivinen jäsen 25.04.2010 10 166 0 36 primalucecats.blogspot.com 12.05.2011 #7 YouTube - Alexandra Stan - Mr. Saxobeat OFFICIAL SINGLE Tai YouTube - Inna - Hot (True Love Video Edit)
YouTube - Alexandra Stan - Mr. Saxobeat OFFICIAL SINGLE Tai YouTube - Inna - Hot (True Love Video Edit)
T "Tara" Vieras 12.05.2011 #8 Valvomon "Mikä kesä" ja Dannyn "Kesäkatu" tulee ensimmäisinä mieleen. Minunkin mielestä Mamban "Vielä on kesää jäljellä" antaa vaan sellaisen ikävän fiiliksen, että kesä alkaa olla jo ohi.
Valvomon "Mikä kesä" ja Dannyn "Kesäkatu" tulee ensimmäisinä mieleen. Minunkin mielestä Mamban "Vielä on kesää jäljellä" antaa vaan sellaisen ikävän fiiliksen, että kesä alkaa olla jo ohi.
aamuntorkku Aktiivinen jäsen 20.01.2005 15 181 2 36 12.05.2011 #10 No noista vanhoista kesäbiiseistä tietty, mut nää uudet saa myös odottamaan kesää YouTube - Haloo Helsinki! -Maailman toisella puolen (virallinen musiikkivideo) YouTube - Fintelligens - Ei Tekosyitä
No noista vanhoista kesäbiiseistä tietty, mut nää uudet saa myös odottamaan kesää YouTube - Haloo Helsinki! -Maailman toisella puolen (virallinen musiikkivideo) YouTube - Fintelligens - Ei Tekosyitä
jassåå Aktiivinen jäsen 17.04.2010 13 096 12 38 Turku 13.05.2011 #13 YouTube - Sunblock - Ill Be Ready tästä